Gå til innhold

Betatt, dumt, dumt

kianti

Anbefalte innlegg

Ja, så sitter jeg her og føler meg beyond singel. Og jeg er akk så betatt av en fyr, altfor betatt, klarer ikke tenke på annet. Alt jeg ser minner meg om han, og jeg blir totalt ufokusert. Poenget er at jeg kjenner han ikke spesielt godt, har møtt han tre ganger(i løpet av en mnd) og jeg ligger langflat.

Første gangen jeg møtte han ble jeg med han hjem og vi hadde sex, kanskje ikke det lureste om man vil kapre en fyr, men ja. Helgen etter sendte han meg melding og ville møtes på byen, vi møttes og han ble med meg hjem og vi bare sov. Jeg var litt bitter, men fornøyd allikevel da jeg våkner til at han stryker meg på magen. Jeg sendte han en melding etter noen dager og han svarte ikke, hørte ikke noe på halvannen uke. Forrige torsdag natt fikk jeg melding av han "Øl?".. så han ville jo ha meg ut, men jeg hadde lagt meg og takket nei. Noe jeg angrer mektig mye på, jeg liker han altfor godt. Dog jeg så litt til han på fredagen, siden bandet hans spilte konsert, men stakk nesten med ett de var ferdig, fikk utvekslet noen ord bare. :sjenert: Igjen, jeg prøvde å sende han sms på lørdag, hvorpå han ikke svarte, det var dog bare en plain melding man ikke trenger å svare på, men jeg henger meg opp idet.. I går var jeg kanakkas full og sendte "Øøøl?" til han, men nada svar. Jeg skjønner ingenting. Jeg klarer ikke å si 100% at han er uinteressert. men det ser jo ikke ut til å gå veien. Jeg er bitter og lei, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen med tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MITO!

Sannsynligvis har han bare vært ute etter nookie.

beklager men det slår meg som mest trolig

I første omgang bør du i hvert fall slutte med masete meldinger. Vær litt uoppnåelig. Nå føler han at han har full kontroll over deg og kan bruke deg som han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg møtte han ble jeg med han hjem og vi hadde sex, kanskje ikke det lureste om man vil kapre en fyr

Helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Første gangs sex hvis du vil ha fyren. Styr unna.

Det var som du selv sier ikke det smarteste. Men hvem vet... ting har startet på den måten også.

At han ikke svarer deg er mangel på respekt og tyder litt på at han gir litt F.

At han sender deg melding om natta i en helg er også mangel på respekt og at han gir F.

Jeg ville glemt han fort som bare det jeg. Kom deg videre. Det er sååå mange gobiter her ute i den vide verden. Ikke send han flere meldinger. Please. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Sannsynligvis har han bare vært ute etter nookie.

beklager men det slår meg som mest trolig

I første omgang bør du i hvert fall slutte med masete meldinger. Vær litt uoppnåelig. Nå føler han at han har full kontroll over deg og kan bruke deg som han vil.

Hvorfor skulle hun gidde å leke med en som allerede viser seg å være en umoden tulling som ikke klarer å enten svare henne på meldinger eller og være mann nok til å si at: hey, du var mitt knull. Finito.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MITO!
Hvorfor skulle hun gidde å leke med en som allerede viser seg å være en umoden tulling som ikke klarer å enten svare henne på meldinger eller og være mann nok til å si at: hey, du var mitt knull. Finito.

Er hun flink nok, kan hun manipulere denne fyren til å danse etter sin pipe. Seriøst. Men det krever sin kvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Jeg vet han er søppel. Jeg er det selv, og jeg skal for all del ikke sende han flere meldinger, gudene nei. Han trenger ikke å vite at jeg er desperat. Nei, jeg ser nå at det hele er en klein affære. Jeg burde trille videre, men mitt liv er rock'n'roll. Jeje. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun flink nok, kan hun manipulere denne fyren til å danse etter sin pipe. Seriøst. Men det krever sin kvinne :)

er i samme situasjon som TS, bare litt mer innvolvert. (dvs vi har truffet hverandre flere ganger og snakket om forhold, men han sier han ikke vet hva han vil).

fortell hva en sterk kvinne kan gjøre da? hver gang jeg tenker at jeg skal spille uoppnåelig og ikke ta kontakt så gjør han d og håp tennes. og slukkes litt etterpå igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Mulig, men jeg ville ikke vært en sånn "manns" kvinne og håper ts tar til fornuften og. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MITO!
er i samme situasjon som TS, bare litt mer innvolvert. (dvs vi har truffet hverandre flere ganger og snakket om forhold, men han sier han ikke vet hva han vil).

fortell hva en sterk kvinne kan gjøre da? hver gang jeg tenker at jeg skal spille uoppnåelig og ikke ta kontakt så gjør han d og håp tennes. og slukkes litt etterpå igjen..

Du må fortsette med å gripe makten. HAN vil ha DEG, og DU bestemmer om han får det.

Jeg er mest vant til å angripe dette fra motsatt side, men mange av prinsipper gjelder for begge parter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MITO!
Mulig, men jeg ville ikke vært en sånn "manns" kvinne og håper ts tar til fornuften og.  :sjarmor:

Det er vel og bra, men det var ikke deg jeg svarte, var det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Jeg har selvfølgelig opplevd lignende.

Når en fyr sier han ikke vil... tenk så etter ang deg selv hvis du har rotet med en du har vært usikker på og kanskje sagt det samme til - at du ikke vet hva du vil.

Med andre ord, du har sikkert ikke vært interessert (hvis dette har skjedd deg altså, jeg snakker egentlig om egenerfaring her).

Så, sier han at han ikke vet tolker jeg det som om at han ikke vil. For jeg kunne ha sagt det samme til en fyr, og det har med å gjøre at jeg er redd for å såre en jeg faktisk ikke har vært interessert i.

Og nei, gutter er faktisk ikke så flinke til å si fra om sånt alltid.

Ikke søren om jeg gidder å gjøre meg til en sterk kvinne for en som ikke 'snapper' meg opp så fort han blir kjent med meg heller (satt på spissen). En fyr skal ville ha meg, med en gang og han burde kjappe seg ellers fordufter jeg... men kanskje jeg er spesiell sånn sett.

Still: Hvorfor utsette seg for det jeg har uthevet? Det er jo sjeldent sånt blir noe av og man utsetter seg for unødvendig smerte.

Om igjen og om igjen.

Liker en gutt deg godt nok har jeg erfart at få har problemer med å si i fra.

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Det er vel og bra, men det var ikke deg jeg svarte, var det vel? :)

Jo. Du siterte meg. :klø:

Og jeg svarte deg og ts. :)

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må fortsette med å gripe makten. HAN vil ha DEG, og DU bestemmer om han får det. 

Jeg er mest vant til å angripe dette fra motsatt side, men mange av prinsipper gjelder for begge parter :)

Nå ville jeg ikke brukt så sterke ord, men poenget er riktig det. Det som er lett tilgjengelig tar man gjerne lett for gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MITO!
Jo. Du siterte meg. :klø:

Og jeg svarte deg og ts. :)

OK, da er vi venner igjen :klem:

Men prøver du deg èn gang til, vil du angre :frustrert:

Bare tuller ;)

Eller gjør jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
OK, da er vi venner igjen  :klem:

Men prøver du deg èn gang til, vil du angre  :frustrert:

Bare tuller ;)

Eller gjør jeg...

Du tuller ikke med meg, nei. :sjarmor:

Jo litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...