Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så sitter jeg her og føler meg beyond singel. Og jeg er akk så betatt av en fyr, altfor betatt, klarer ikke tenke på annet. Alt jeg ser minner meg om han, og jeg blir totalt ufokusert. Poenget er at jeg kjenner han ikke spesielt godt, har møtt han tre ganger(i løpet av en mnd) og jeg ligger langflat.

Første gangen jeg møtte han ble jeg med han hjem og vi hadde sex, kanskje ikke det lureste om man vil kapre en fyr, men ja. Helgen etter sendte han meg melding og ville møtes på byen, vi møttes og han ble med meg hjem og vi bare sov. Jeg var litt bitter, men fornøyd allikevel da jeg våkner til at han stryker meg på magen. Jeg sendte han en melding etter noen dager og han svarte ikke, hørte ikke noe på halvannen uke. Forrige torsdag natt fikk jeg melding av han "Øl?".. så han ville jo ha meg ut, men jeg hadde lagt meg og takket nei. Noe jeg angrer mektig mye på, jeg liker han altfor godt. Dog jeg så litt til han på fredagen, siden bandet hans spilte konsert, men stakk nesten med ett de var ferdig, fikk utvekslet noen ord bare. :sjenert: Igjen, jeg prøvde å sende han sms på lørdag, hvorpå han ikke svarte, det var dog bare en plain melding man ikke trenger å svare på, men jeg henger meg opp idet.. I går var jeg kanakkas full og sendte "Øøøl?" til han, men nada svar. Jeg skjønner ingenting. Jeg klarer ikke å si 100% at han er uinteressert. men det ser jo ikke ut til å gå veien. Jeg er bitter og lei, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen med tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...