Frøken Frigg Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt magnetmaling i Bergen? På nettet har jeg funnet en produsent som heter Alanor. De har en magnetmaling som heter Maimeri, men jeg aner ikke hvor den selges. Jeg vet også at Panduro har magnetmaling. Men siden jeg skal male en hel (om enn liten) vegg, blir de veldig dyre. Noen som har noen tips? Gjerne både om utsalgssted og erfaringer.
Leo Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har sett magnetmaling hos Flügger. Mener å huske at det kostet ca. 180 kroner for en halvboks, d.v.s. i underkant av en halv liter.
Frøken Frigg Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Tusen takk! Den butikken hadde jeg aldri hørt om en gang.
Frøken Frigg Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Da har jeg endelig tatt meg sammen og ringt til Flügger, men de hadde ikke magnetmaling. Er det noen flere som har tips om hvor man kan få kjøpt magnetmaling?
Leo Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Da har jeg endelig tatt meg sammen og ringt til Flügger, men de hadde ikke magnetmaling. ← Snodig... Jeg er 100% sikker på at de hadde i sommer for jeg vurderte nemlig å kjøpe med meg en boks når jeg først var der. Jeg har imidlertid tenkt meg innom en malerforretning i morgen og da skal jeg spørre! Mener jeg har sett på Coop Bygg også nemlig, men det er jeg ikke like sikker på.
Leo Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Kanskje litt sent for trådstarters vedkommende, men i dag har jeg endelig sjekket og Jernia har magnetmaling. Sinnsykt dyrt, d.v.s. 379 for en halv liter, men da har man nok maling til ca. 2 kvm. "magnetvegg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå