Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kjøkkeninnredning fra Ikea synes du er finest?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Abstrakt hvit :) Den vi skal sette opp nå.

Gjest Bodillen
Skrevet

Vi også!! Synes den er så ren og fin. I og med at den er høyglanset, vil den reflektere lyset, sånn at kjøkkenet blir lyst og fint. Vi har ikke vinduer der hvor innredningen skal stå, da er man avhengig av noe helt lyst, synes jeg.

Skrevet

Vi også!! Synes den er så ren og fin. I og med at den er høyglanset, vil den reflektere lyset, sånn at kjøkkenet blir lyst og fint. Vi har ikke vinduer der hvor innredningen skal stå, da er man avhengig av noe helt lyst, synes jeg.

Hehe, den synes jeg også er finest.

Jeg har en venninne som har Abstrakt hvit kjøkkeninnredning, og hun er fornøyd, bortsett fra at dørene lett får riper.

Gjest Bodillen
Skrevet
Hehe, den synes jeg også er finest.

Jeg har en venninne som har Abstrakt hvit kjøkkeninnredning, og hun er fornøyd, bortsett fra at dørene lett får riper.

Har hun såpevasket dem før hun tok i bruk kjøkkenet, da? Det er visst veldig viktig for overflaten.

Vi har hatt høyglanset baderomsinnredning fra IKEA før, og fulgte innstruksjonene om såpevask, og de holdt seg veldig pene, på tross av uvørne unger.

Skrevet

Er visst den eneste som ikke liker hvitt. :sjenert: Vi har Nexus bjørk, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet
Har hun såpevasket dem før hun tok i bruk kjøkkenet, da? Det er visst veldig viktig for overflaten.

Vi har hatt høyglanset baderomsinnredning fra IKEA før, og fulgte innstruksjonene om såpevask, og de holdt seg veldig pene, på tross av uvørne unger.

Det kan godt være at hun ikke gjorde det. Dørene på garderobeskapene på soverommet vårt er i hvit høyglans fra IKEA (Pax Lomen). Jeg såpevasket dem da de ble montert, og de har holdt seg pene. (Men så er det jo ikke like mye slitasje på garderobeskap som på kjøkken).

Skrevet
Er visst den eneste som ikke liker hvitt. :sjenert: Vi har Nexus bjørk, og er veldig fornøyd med den.

Det er jo bra at det kom noen andre synspunkt, da! :ler: Det er jo kjedelig med en tråd hvor alle sier det samme.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hva mener dere med at dere såpevasker det? Er det "så" enkelt som det høres ut som? Og hvorfor? :)

Litt nysgjerrig, siden vi har tenkt på å gå for abstrakt hvit vi å (og håper det ikke bli såå ripete) :)

Skrevet
Hva mener dere med at dere såpevasker det? Er det "så" enkelt som det høres ut som? Og hvorfor? :)

Litt nysgjerrig, siden vi har tenkt på å gå for abstrakt hvit vi å (og håper det ikke bli såå ripete) :)

Det er akkurat så enkelt som det høres ut. Man vasker dørene i mildt såpevann, og skyller med rent vann. Men ikke spør meg hvorfor man bør gjøre det! Jeg bare fulgte instruksjonene som fulgte med :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...