Gå til innhold

Hjelp meg please!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har eit velding godt sexliv, men jeg har et problem.... jeg får ofte luft oppi "hullet" er sjikkeli flaut. et eksempel her om dagen hadde vi litt sengekos og jeg sugde han og vi endte opp med en 69 dette var deilig helt til det kom luft ut... :forvirret: SJIKKELIG flaut!!!! det er ikke luft fra rompa så jeg fiser liksom ikke da men aner ikke hva han tenker. jeg trakk meg ganske fort tilbake... heldigvis var lyset av!!! Er det noen som har det slik eller??? Jeg trenger seriøst hjelp! Jeg får meg liksom ikke til å snakke om det heller. Det blir bare for flaut....

Please svar meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt vanlig det.. syns ikke det er noe flaut heller jeg, jeg og kjæresten bare ler litt av det hvis det kommer veldig høy lyd. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke flaut i det hele tatt.Er helt normalt.Vi bare fortsetter videre.I begynnelsen så sa jeg bare at det var fitten som fes og ikke rumpa :ler:

Skrevet
det er helt vanlig det.. syns ikke det er noe flaut heller jeg, jeg og kjæresten bare ler litt av det hvis det kommer veldig høy lyd. :ler:

takk for svar! føler meg ikke helt alene nå! hehe:) er det helt vanlig alså?

Skrevet

Stilling har mye å si.. Jeg får som regel luft hvis vi tar doggy-stillingen, men det er helt normalt og det burde absolutt ikke bli noe flaut når du er sammen med kjæresten så lenge dere tør å prate om det. De fleste gutter vet at det er en helt normal lyd, og syns ikke det er flaut.

Skrevet
Stilling har mye å si.. Jeg får som regel luft hvis vi tar doggy-stillingen, men det er helt normalt og det burde absolutt ikke bli noe flaut når du er sammen med kjæresten så lenge dere tør å prate om det. De fleste gutter vet at det er en helt normal lyd, og syns ikke det er flaut.

Tuuuusen takk for svar!!!! :):):)

får somregel luft viss vi ikke har dyne over oss. og når vi tar 69 med meg øverst (ja det blir doggy-stillingen det...) da får jo han luften i ansiktet... :overrasket: vi har ikke snakket noe om det.. her egentli ikke merket noe av det før etter fødselen... men er sikkert litt slappere nå enn før... hehe:)

Gjest Edel-Mari
Skrevet

fittefiiiiiiiiiiiiis. heheheeh

hvis du har muskler i skjeden burde ikke dette her skje enkli. prøv å stramme men tror du må trene deg opp til det.

Skrevet

Dette er helt vanlig!! Jeg bare ler av det or synes det er morsomt. Får spesielt mye luft inn i doggy da. kommer ofte ganske høye fiselyder mens vi holder på.. Etterpå syns gutten min det er kjempemorsomt å klemme meg på magen så jeg fittefiser skikkelig.. og vi bare ler av det :ler:

Skrevet

hvis du har muskler i skjeden burde ikke dette her skje enkli. prøv å stramme men tror du må trene deg opp til det.

Sikkert derfor jeg ikke har merket noe av det før etter at jeg fødte jenta vår. har ikke vert så flink til å trene opp igjen musklene nedentil etter det nei. har egentli ikke gadd... men nå har jeg en go grunn til å starte... :):)

Skrevet
Sikkert derfor jeg ikke har merket noe av det før etter at jeg fødte jenta vår. har ikke vert så flink til å trene opp igjen musklene nedentil etter det nei. har egentli ikke gadd... men nå har jeg en go grunn til å starte... :):)

Tror egentlig ikke det har så mye med de musklene å gjøre.. Jeg har ganske kraftid musklatur der nede, har gjort knipeøvelser i årevis. Er nesten litt for trang for han jeg er sammen med nå, men fittefiser uansett..

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Hvis man kniper da han trekker seg ut unngår man ofte dette problemet, men jeg kniper vel stort sett hele tiden så jeg har heldigvis ikke opplevd dette på en stund, men det har skjedd meg også ja... :ler:

Skrevet
Hvis man kniper da han trekker seg ut unngår man ofte dette problemet, men jeg kniper vel stort sett hele tiden så jeg har heldigvis ikke opplevd dette på en stund, men det har skjedd meg også ja...  :ler:

Takk for tipset!!! D skal jeg prøve:)

Skrevet

Å, den kjente musefisa :ler: TROOOO meg ! Jeg har vært der.. hehe... sambo gikk ned på meg når jeg begynte å spille.. SÅÅ FLAUT!

Men nå så flirer jeg abre (er fortsatt LITT flaut ;) ) også fortsetter vi!

igår kom det en skikkelig en! :ler:

Si bare at du øver deg på musefisa!

Skrevet

Dette kan dere unngå hvis han ikke trekker seg for langt ut i støtene. Det er snabben hans som "pumper" luften inn. Nesten som en sykkelpumpe...

Men flaut for henne er det uansett IKKE!

Enig i at det skjer lettest bakfra, ja. Navnet "doggy" liker jeg forresten ikke. Det er noe dyrisk over det..

Skrevet
Dette kan dere unngå hvis han ikke trekker seg for langt ut i støtene. Det er snabben hans som "pumper" luften inn. Nesten som en sykkelpumpe...

Men flaut for henne er det uansett IKKE!

Enig i at det skjer lettest bakfra, ja. Navnet "doggy" liker jeg forresten ikke. Det er noe dyrisk over det..

takk takk:):):)

er du mann kanjse? ser der står m42... er ikke dette turn off? og får ikke mannen musefisen i ansiktet nårr du slikker 69 med jenta på toppen?

Skrevet

I "riktig" stilling blir det luft uansett hvor mye muskler man har. Knipeøvelser kan hjelpe litt om det er mye problem med luft, men det er ikke slik at luftproblemer skylde kun dårlig muskulatur.

Skrevet

Ja, jeg er mann.

Jeg kan også legge til at mye luft i skjeden også blir litt rart for ham. Følsomheten settes ned litt hvis det er mye luft der inne, så vi prøver å unngå det.

69 bruker vi ikke så ofte. Synes det er litt mye "styr" når begge skal både gi og ta samtidig, så jeg blir litt distrahert i den stillingen. Vi bytter heller på.. ;)

Skrevet
Ja, jeg er mann.

Jeg kan også legge til at mye luft i skjeden også blir litt rart for ham. Følsomheten settes ned litt hvis det er mye luft der inne, så vi prøver å unngå det.

69 bruker vi ikke så ofte. Synes det er litt mye "styr" når begge skal både gi og ta samtidig, så jeg blir litt distrahert i den stillingen. Vi bytter heller på..  ;)

ok:) takk for svar:) :)

Gjest Gjest
Skrevet

som sagt mange ganger lengre oppe, er fittefising helt normalt. Når det skjer med meg, bare ler vi og fortsetter videre. Er ikke noe å være flau over;)

Skrevet

dette skjedde meg sist jeg hadde meg.....det var med en ONS....vertfall flaut da!! men jeg latet som om jeg sov...vet ikke om han fikk det med seg. håper ikke det! hvis en må fjerte, så kan en bare holde det inne lissom...men de "fittefisene" kommer helt uten forvarsel!! jeg håper de fleste gutter vet hva det er, litt kjipt å måtte begynne å forklare dette på en ONS? jeg var iallefall ganske flau, og fortalte det til en veninne. hun kom med et råd hun hadde lest( og testet ut med positive resultater, hehe) hvis du fører en fing inn i skjeden, langs penis, så letter du på trykket uten at der kommer lyd. så prøv i vei jenter! det skal iallefall jeg gjøre neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...