Gjest Gjest_Mikaela_* Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hei Jeg sender en fyr som jeg har møtt to ganger og kysset så vidt denne tekstmeldingen: "Har du lyst til å kysse meg igjen eller synes du vi skal være kompiser? :-D" Svaret jeg får er: "Kompiser... som kysser hverandre kanskje " Hva i huleste heiteste? Bør jeg bli noe klokere? Vil han ha klinekompis eller kompis som kysser for så å kanskje se hva som skjer? Eller skal jeg gi faen... hehe!
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Han vil ikke ha et fast forhold, men heller litt uforpliktende kos/sex nå og da kombinert med vennskap. Endret 14. mars 2007 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Han vil h a en knullekompis,enkelt og greit
Gjest Turi Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg ville tolket ditt spørsmål som "skal vi være kjærester eller kompiser?", siden du satte _eller_ imellom. Svaret hans tolker jeg til "ihvertfall kompiser - kanskje kjærester etterhvert". Er du interessert ville jeg tatt kontakt , du kan neppe forvente at han skal si "å nei, vi kan ikke være venner, jeg vil BARE kline med deg hele tiden" etter at dere har møttes to ganger.... Syns det var et nydelig svar jeg
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Jeg tror helt sikkert at de over har rett....han vil ikke ha noe forpliktende, eller er interessert i noe mer enn et "knullekompis" forhold. Hadde han tenkt at det var mulighet for noe mer, så tror jeg han hadde skrevet at for nå, vil jeg (..), så får vi se senere. Han vil være venner og kanskje rote litt.
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Han vil h a en knullekompis,enkelt og greit ← Jepp Det var et enkelt spørsmål fra henne om dette var noe han ville gå videre med (sånn tolket jeg det i alle fall). Hun fikk tilhørende enkelt og ærlig svar fra han at han ikke var ute etter forhold, men sex og vennskap. Endret 14. mars 2007 av Lestat
Merneith Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Jeg tolker spørsmålet ditt som: skal vi være venner eller skal vi være kjærester? Og derfor skjønner jeg godt svaret hans hvis han ikke vet ennå Dere har jo bare møtt hverandre to ganger. Litt tidlig å spørre om slikt kanskje..
Lestat Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Nasj, jeg vet ikke om jeg synes det nødvendigvis er tidlig. Det hender da at folk vil avklare intensjonene raskt. Helt greit det. Jeg synes forøvrig det virket som han var en rimelig ærlig mann som ikke gikk rundt grøten og gir forhåpninger om noe som ikke er realistisk. Seriøst, han er ute etter vennskap/elskerinne, ikke noe mer. Hadde det vært at han ikke visste det enda, ja da hadde han sagt det og sendt en mer flørtete sms. Hadde han bare ønsket vennskap, ja da hadde sagt det. Værre er det egentlig å tolke den sms'n. Å tolke den videre blir å fortolke Det han sier er at han ønsker vennskap og kos. Da vil jeg si at det er over 90% sjanse for at det faktisk er akkurat det han ønsker Endret 14. mars 2007 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Hvordan kan du spørre oss om noe sånt? Jeg skjønner at du kanskje ikke skjønte hva han mente, men da må du ta det opp med han, ikke oss. Hva vet vi? Vi kjenner ikke karen engang.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Hei folkens... ikke vær så negative da.... Tenk om kjæresten også kan være din beste venn ??? Helt optimalt svar etter min mening. Velg å tolke det positivt. Har du svart han eller møtt ham igjen ??? Ingen kan vel tolke en persons intensjoner utfra en liten setning i en tekstmelding eller ??? Er du intressert, treff ham, kyss om du vil og du vil merke etterhvert hva han er ute etter. LYKKE TIL !!!! :-)
Badlands Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 He he typisk oss jenter som tolker og tolker og vrir og vender, mens mannen kjem med eit enkelt og greitt svar: Han vil ha ein knullekompis, ikkje kjæreste. Etter eg las boka "he's just not that into you", der dei prenter inn få enkle fakta gong på gong, har det blitt mykje lettere å forhalde seg til menn. Og ein slepp kaste bort mange tankar og mykje dyrebar energi på feil mann. Anbefalest!!
Gjest Gjest_Mikaela_* Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Jeg lurte nok på hvorfor han kysset meg når han gikk i går. Han kunne latt være, vi kunne bare vært kompiser. Ble forvirret rett og slett av at han kysset meg i går. Trodde kanskje vi bare var kompiser, at første gangen bare var noe fyllerør. Og kompiser var vi fram til han skulle gå og han da kysset meg på munnen. Er det rart jeg ble forvirret? Har hatt mer sms-kontakt (selvfølgelig) senere på dagen. Skal ut og ta en øl neste uke. Men jeg er nok en potensiell knullekompis ;-)
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 He he typisk oss jenter som tolker og tolker og vrir og vender, mens mannen kjem med eit enkelt og greitt svar: Han vil ha ein knullekompis, ikkje kjæreste. Etter eg las boka "he's just not that into you", der dei prenter inn få enkle fakta gong på gong, har det blitt mykje lettere å forhalde seg til menn. Og ein slepp kaste bort mange tankar og mykje dyrebar energi på feil mann. Anbefalest!! ← nei.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Umulig å svare på. Et umulig stilt spørsmål, får noen ganger et umulig svart svar. Sorry...
Gilette Skrevet 15. mars 2007 #17 Skrevet 15. mars 2007 Tolker det som Friends with benefits som kanskje kan utvikle seg til noe mer;) Lykke til! Modig av deg å sende meldinga iallefall! At du fikk svar kan du iallefall tolke positivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå