Gå til innhold

stor pikk. vondt i doggy.

Fremhevede innlegg

Gjest Mie25
Skrevet

Hei alle.

I går hadde jeg sex med kjæresten min for første gang.

Utstyret hans var rimelig stort (23cm) og sexen starta bra i vanlig misjonær.

Når han skulle ta meg i doggy gikk det OK, men etter hvert merket jeg at han traff livmoren veldig godt og jeg begynte å få vondt.

Tror han er klar over at kvinner har fått vondt før med han, for han spurte jo om jeg hadde vondt.

Jeg fikk ganske vondt til slutt i doggystylen, men.. vi begge elsker den stillingen. Og jeg føler meg helt rådvill her. Skal jeg gi avkall på denne stillingen fordi det gjør vondt eller har noen et godt tips å komme med?

Har noen tips og råd eller erfaringer med en stor en?

Videoannonse
Annonse
Gjest Reisende John
Skrevet (endret)

111111111111

Endret av Reisende John
Gjest Mie25
Skrevet
Jeg har også det samme problemet i de fleste stillinger. Løsningen i doggy er at du ber ham ikke støte så langt inn.

For at du skal føle deg 100% trygg så kan han sette hendene sine mellom rompa di og hofta si. Da kan dere være ville uten å risikere dype støt som avtenner deg.

takk men vil han få utbytte av den stillingen da?

jeg vet ikke så jeg må spørre. allikevel skal jo ikke det gjøres på bekostning av meg, men vil jo at han skal ha det deilig også.. :)

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

jeg vet ikke så jeg må spørre. allikevel skal jo ikke det gjøres på bekostning av meg, men vil jo at han skal ha det deilig også.. :)

Det vil jeg tro at han gjør, jeg gjør i alle fall det når jeg må ta hensyn. Det er jo ytterst på pikken det mest sensitive området er likevel, og det kommer jo inn. Dere må jo være fornøyde begge to, vøtt ;)

Ellers har jeg lest, men ikke prøvd sjøl, at en sånn penis-sleeve (som en ring, men bredere, kanskje kan hjelpe litt, med tanke på å kjenne hvor langt inn man har kommet. Evt. å legge håndflaten sin MOT magen, med pekefingeren på ene siden av pikken, og de andre fingrene på andre siden, så vil han jo begrense seg selv med en hånds"tykkelse" Det kan jo være centimetrene som gjør utslaget. Det er ikke veldig anstrengende heller. Da kan han jo klemme seg selv litt nederst på skaftet i tillegg, og det pleier ikke å ha negativt utslag hos meg, i alle fall :sjarmor:

Gjest Edel-Mari
Skrevet (endret)

HELDIGE DEG!!!!!

jeg har vært borti store pikker, små pikker på 10 centimet og det meste [jeg holdt på å kaste opp av han med 10 centimet].

en på 23 centimet er MYE ja men skjeden din venner seg nok til han etter hvert ellers er det cronos skrev bra å gjøre.

jeg misunner deg litt jeg men nå har jeg tre pikker her. en på 20 en på 17 og en på 16. ahahaha :PPPPPPPPPP

Endret av Edel-Mari
Gjest Frøken Titt
Skrevet
HELDIGE DEG!!!!!

jeg har vært borti store pikker, små pikker på 10 centimet og det meste [jeg holdt på å kaste opp av han med 10 centimet].

en på 23 centimet er MYE ja men skjeden din venner seg nok til han etter hvert ellers er det cronos skrev bra å gjøre.

jeg misunner deg litt jeg men nå har jeg tre pikker her. en på 20 en på 17 og en på 16. ahahaha :PPPPPPPPPP

Jøss.

Skrevet

Er vel kanskje ikke noe særlig for han å pule på deg, om du skal tilfredstille han i en god stilling som gjør at du får vondt!!! når du står på alle fire, og klynker og "auer" deg i smærte.... kanskje ikke noe turn-on det, med mindre han liker å se at kvinner har det vondt!

Skrevet

Tråden ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

(mod)

Skrevet
Hei alle.

I går hadde jeg sex med kjæresten min for første gang.

Utstyret hans var rimelig stort (23cm) og sexen starta bra i vanlig misjonær.

Når han skulle ta meg i doggy gikk det OK, men etter hvert merket jeg at han traff livmoren veldig godt og jeg begynte å få vondt.

Tror han er klar over at kvinner har fått vondt før med han, for han spurte jo om jeg hadde vondt.

Jeg fikk ganske vondt til slutt i doggystylen, men.. vi begge elsker den stillingen. Og jeg føler meg helt rådvill her. Skal jeg gi avkall på denne stillingen fordi det gjør vondt eller har noen et godt tips å komme med? 

Har noen tips og råd eller erfaringer med en stor en?

Du tok fram målebånd og målte den første gangen du hadde sex med han?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Du tok fram målebånd og målte den første gangen du hadde sex med han?

Alle vet jo at kvinner har et fantastisk øyemål!! :overrasket::forvirret:;)

j/k, regner med at hun syntes den var diger og spurte? Tror de fleste menn vet sånn temmelig nøyaktig hvor stor pikken deres er.

Gjest Mie25
Skrevet
Alle vet jo at kvinner har et fantastisk øyemål!! :overrasket:  :forvirret:  ;)

j/k, regner med at hun syntes den var diger og spurte? Tror de fleste menn vet sånn temmelig nøyaktig hvor stor pikken deres er.

det stemmer

nå har jeg begynt å blø. :grine:

Gjest Mie25
Skrevet

Lurer på om jeg kjøper noe glidemiddel i morgen før jeg skal til han eller er det dumt?

Gjest Mie25
Skrevet
Hvorfor ikke?

ja si det. andre gang vi har sex. flaut. men jeg skal ikke bry meg om det. heller god sex med glidemiddel.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
ja si det. andre gang vi har sex. flaut. men jeg skal ikke bry meg om det. heller god sex med glidemiddel.

Skjønner at det er flaut. Hadde jeg og syntes hvis det var 2. gang man hadde sex.

*fjortiss* :rodme:

Gjest Gjest
Skrevet

Vil tro han er vandt med det, men har brent seg på det med en allergisk eller ekstremt tertefin tidligere partner, eller rett og slett er et sosehode og har glemt det siden sist.

Kjøp en flaske, og ta det pent til kroppen din venner seg til han :)

Gjest Mie25
Skrevet
Vil tro han er vandt med det, men har brent seg på det med en allergisk eller ekstremt tertefin tidligere partner, eller rett og slett er et sosehode og har glemt det siden sist.

Kjøp en flaske, og ta det pent til kroppen din venner seg til han :)

han nevnte glidemiddel et par ganger. litt sånn "hint" kanskje?

tror jeg kjøper den på apoteket. rfsu eller noe sånn. håper den fungerer bra?

tror du kroppen eller kjeden min vil "forme" seg etter hans? går det annn?

Skrevet

Har nå hatt samme mann med stort utstyr i 6 år og JA han bunner fortsatt i doggy! Men jeg har lært meg å vri underlivet på en slik måte at det ikke gjør vondt. Og en siste ting... jo kåtere du er jo dypere blir du! Vi kan ikke kjøre doggy uten en sikkelig forspill!

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som det er to forskjellige problem her.

Nr 1. Den er for lang så den støter mot livmortappen

Nr 2. Den er så tykk(?) at du begynner å blø og må bruke glidemiddel

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg synes bare det er godt når det gjør så vondt jeg :rodme:

Mulig det bare er en vanesak, at den tilpasser seg din etterhvert en dag. :-) Hvis ikke må dere bruke ZON som glidemiddel :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...