Gjest Marie81 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Tenkte jeg skulle begynne et sunnere liv i går og kjøpte meg tran, målet var å ta en skje hver morgen (får ikke i meg fet fisk ofte nok). Men fysj, smaken kjente jeg til det begynte å nærme seg middagstider. Fristet ikke til gjentakelse i dag! Noen som har noen ideer til hva som fjerner smaken, noe jeg kan kanskje spise etterpå? Tok det på tom mage, håpet frokosten ville dempe smaken, men nei...usj !
Gjest care Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har kjøpt tran med sitronsmak til datteren min. Den synes jeg ikke smakte tran, i forhold til den orginale som jeg drikker.
skeeeptisk Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Anbefaler tran med sitronsmak, og deretter en god spiseskje med sana sol Begge deler må helst være kalde,spesielt tranen, da smaker den mindre..
Arkana Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Ta trankapsler i stedet. Jeg tar to hver morgen, ingen ekkel smak.
Gjest Marie81 Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Ikke noe håp for den fulle flaska jeg har i kjøleskapet altså? Takk for tips !
Frøken Frigg Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Som periodetrandrikker har jeg den erfaringen at den langvarige transmaken gir seg etter noen dager. Så det er bare å tvinge seg gjennom en tre-fire dager, så er problemet borte. Mener å huske at det tok littegrann lenger tid første gangen, men det var ikke uoverkommelig.
Gjest Marie81 Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Som periodetrandrikker har jeg den erfaringen at den langvarige transmaken gir seg etter noen dager. Så det er bare å tvinge seg gjennom en tre-fire dager, så er problemet borte. Mener å huske at det tok littegrann lenger tid første gangen, men det var ikke uoverkommelig. ← Takk Da skal jeg prøve igjen i morgen (orket ikke i dag )
Krista83 Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Jeg pleier å ta tranen før jeg legger med jeg og skylle ned med litt appelsinjuice. Da slipper jeg transmaken siden jeg sover hele tiden
wondergirl Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Ja, appelsinjuice funker. Enten det er morgen eller kveld. Da slipper man litt av de tran-oppstøtene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå