Dior Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Har slitt lenge med at det kommer kviser paa haka.De har vart der ca 2 mnd tid.Og dette er farlig lenge!!Og kommer ikke pga min alder eller mensen. Hvis de forsvinner,sa er det alltid noen redheads igjen etter de.Hvorfor? Jeg bruker dermalogica skin smooting cream og ultra calming clenser.Brukt disse produktene 1 mnds tid nu.Og ser bedring.Oxo paa haka.Men fortsatt er det de redheads der....pokker ass!!! Kanskje jeg skulle prove skin refining masque,aktive moist,anti-bac skin wash eller noe for fet hud?
Gjest Blanca Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Prøv med et produkt som du kan bruke på de områdene som er rammet. MD Formulation Clearing Complex Mask har gjort mye bra på hakeområdet mitt, og jeg hadde kviser, røde flekker, hvite talgprikker og underjordiske. Dette er en maske som skal vaskes av, men jeg har brukt den over natten på kviser med godt resultat.
Gjest xanadu Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Basiron (apoteket) funker for min del. Ellers bruker jeg dermalogica produkter.
Gjest Deception Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg ville også bli redd over å se redheads på haken... Redhead er nemlig en betegnelse på en rødhåret person, og har ingenting med kviser å gjøre. Mener du arr, røde prikker som blir igjen etter at kvisene er forsvunnet? I så fall er det tiden som er det beste middelet, og solfaktor. Ellers kan du prøve et middel mot kviser, gjerne et som inneholder salisylsyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå