Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er nesten tom for Facial Lotion, eller Continuous Renewal Serum som den visstnok skal hete nå. Men jeg får ikke kjøpt den på beautybridge, lookfantastic eller colorfulsprinkles, og det eneste stedet de hadde den inne (husker ikke hvor akkurat nå) kostet det 17$ i porto. Finnes det billigere noe sted? Vet noen hvor mye det koster i butikken? For når det blir så dyrt kan jeg like så godt stikke bort til hudpleieren og kjøpe den her vil jeg tro...
Quirky Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 598,- (Løp ned på Magic i underetasjen og sjekket for deg )
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 (endret) 598,- (Løp ned på Magic i underetasjen og sjekket for deg ) ← Takk Men det var da fryktelig dyrt da! Da blir det jo likevel billigere å bestille fra et sted der det koster 53$ + 17$ i porto, som blir ca 421 kr, men så kommer sannsynligvis toll i tillegg på ca 100, altså 521 kr. Hmmm. Det er ingen som vet om noen billigere steder å bestille fra da? Endret 14. mars 2007 av ayrabeth
Gjest care Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Eller du kan kjøpe den på vanlig hudpleiesalong. Flaskene er så store at du når du sammenligner dem med andre merker i volum og pris, så synes jeg ikke det er så dyrt. (Magic går jeg aldri til. Kjempedårlige service)
Quirky Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Takk Men det var da fryktelig dyrt da! Da blir det jo likevel billigere å bestille fra et sted der det koster 53$ + 17$ i porto, som blir ca 421 kr, men så kommer sannsynligvis toll i tillegg på ca 100, altså 521 kr. Hmmm. Det er ingen som vet om noen billigere steder å bestille fra da? ← Husk at det blir gebyr for forenklet tollbehandling på rundt 80 kr i tillegg. Så det blir like dyrt.
Quirky Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Eller du kan kjøpe den på vanlig hudpleiesalong. Flaskene er så store at du når du sammenligner dem med andre merker i volum og pris, så synes jeg ikke det er så dyrt. (Magic går jeg aldri til. Kjempedårlige service) ← På Magic i VG-huset i Akersgata får jeg alltid kjempegod service.
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Eller du kan kjøpe den på vanlig hudpleiesalong. Flaskene er så store at du når du sammenligner dem med andre merker i volum og pris, så synes jeg ikke det er så dyrt. (Magic går jeg aldri til. Kjempedårlige service) ← Altså, da jeg bestilte på colorfulsprinkles kostet det 56 dollar omtrent hvis jeg ikke husker feil, det er da altså 337 kroner (og jeg slapp å betale toll...). Så å kjøpe på hudpleiesalong blir ca dobbelt så dyrt. Og flaskene er på 60 ml, som varer i underkant av 3 måneder. Nå har ikke jeg akkurat god råd, så jeg synes faktisk det er dritdyrt... Jeg kommer uansett ikke til å kjøpe på Magic, jeg vet ikke om det finnes her i byen en gang. Men jeg regner med at prisen er den samme uansett.
Gjest Veronica Mars Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Ingen som vet noe billig sted å bestille?
Snasen Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Ingen som vet noe billig sted å bestille? ← Ebay?
Lotta82 Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Hmm..skulle veldig gjerne hatt svar på dette selv. Er det virkelig ingen nettsteder som man kan bestille billig og tollfritt fra? Noen som har bestilt fra www.mdformulations.com sine egne sider? Noen som vet om det blir dyrere enn på norkse hudpleiebutikker? Endret 15. mars 2007 av Lotta82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå