Gjest Thalassa Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Vi vil ha høyere grense! Underskrift.no Endret 14. mars 2007 av Thalassa
Quirky Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Det virket jo seriøst... Hadde hjulpet om den som startet det kunne grunnleggende grammatikk.
gizmoo Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Det virket jo seriøst... Hadde hjulpet om den som startet det kunne grunnleggende grammatikk. ← Ja, det der er noe av det værste jeg har sett
Gjest care Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Synd i grunn, for det er jo til et "godt" formål.
Helen Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Det virket jo seriøst... Hadde hjulpet om den som startet det kunne grunnleggende grammatikk. ← Signerer denne.
Malama Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Ja, godt formål kan det nok være (men bedre formål å sende denne personen på barneskolen for litt grunnopplæring kanskje...), men jeg tviler på effekten av dette. Ja, det kunne idet minste vært stavet sånn mer eller mindre korrekt, så få ord og så mange feil? Nei, jeg støtter saken (den saken jeg antar han mener å få frem... helt hvor "opp" vi skal heve den er jeg noe usikker på da (oppheve? Tja, heve den i alle fall, sånnsett oppover, men oppheve grensa? Det var litt store forhåpninger, men jeg antar det ikke er det han mener da...?), men ikke om jeg signerer "dær". (og dessuten støtter jeg i så fall saker som faktisk har en godt begrunnet tekst, ikke "det er irriterende å bestille ting fra utlandet som koster mer en 200 kr". Jeg synes ikke det ER irriterende å bestille ting fra utlandet jeg... men det er nå meg da...
Gjest Frysepulver Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Mailadressen til han som startet kampanjen ender på "92", antakeligvis er han født i 1992 og er 14-15 år...
Malama Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Og handler mye på internett? Trodde ikke 14-15-åringer hadde lov til det jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå