Gjest Frysepulver Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Har en adresseliste i Excel, og skal sortere de alfabetisk... Hvordan får jeg det slik at adresser og annen informasjon flytter seg riktig også?
Gjest Frysepulver Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Glem det, gjorde det på gamle-måten jeg
punktom Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Til neste gang: Du markerer alle kolonnene som inneholder data før du trykker på sorteringsknappen. Den vil sortere iht. den første kolonnen, og samtidig flytte på dataen i de andre cellene.
Gjest Frysepulver Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Takk Prøvde det, men det gikk åt skogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå