Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg vet ikke helt når jeg slutte, for røyket mindre og plutselig stoppet jeg. Det har gått veldig enkelt, selv om av og til på fylle når mange av mine "festvenner" røyker så får jeg lyst på meg har ikke tenkt mer over det. Gratulerer til meg selv
Gjest Tessmira Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Gratulerer Tweek, så flink du er Passer på å slenge med en hyllest til meg selv og mine snart 3mnd uten røyk også
Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Gratulerer til deg å! Har gått greit syntes du?
Gjest Tessmira Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Ja har gått greit, men kjenner fortsatt suget når jeg sitter å kjeder meg å ikke har noe spes å gjøre. Så da er det bare å prøve å finne noe å henge fingrene i, eller prøve å tenke på noe annet. Værste var når jeg var på fest hos noen venner 2 dager etter jeg tok min siste røyk, alle som var der røyket jo så klart..da hadde jeg virkelig problemer. Men klarte å holde meg unna :-D Har hatt en 10 pakning i veska da, vært greiere for meg når jeg vet jeg har røyk. Bestemte du deg for å trappe ned å slutte, eller ble det bare slik?
Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Egentlig røyket jeg mindre p.g.a sambo (vi hadde blitt sammen da) Og jeg var veldig mye hos han og hvis jeg skulle røyke måtte jeg ut og det ville jeg ikke får da møtte jeg kanskje stesøstera eller noe hans som hater meg. Og når jeg var med han så glemte jeg det Og de 2 beste vennene til sambo røyker ikke, og det gjorde heller ikke hun jeg gikk sammen med da, så da gikk det lettere.
Gjest Tessmira Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Ja vil tro det blir litt lettere da ja. Hadde du røyket i mange år eller? Endret 13. mars 2007 av Tessmira
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Flinka ;D Men hva skrev du, får du lyst på deg? :D
Gjest Tweek Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Ja vil tro det blir litt lettere da ja. Hadde du røyket i mange år eller? ← Nei, men 3 år ca. Begynnte jo når jeg nettopp hadde blitt 15 Gratulerer, fortsett sånn! ← Takk Flinka ;D Men hva skrev du, får du lyst på deg? :D ← Ja, jeg vil ha meg selv!!!! Gratulerer :-D ← Thnak you! Gratulerer! ← Takker
Gjest Skya Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Gratulerer, det er jo kjempebra! Jeg har ikke røyka siden 7 januar i fjor jeg heller. :stolt:
aimee Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Kjempera - gratulerere!! Selv slutta jeg for 3 år siden, og har aldri angret et sekund! Og har heller ikke sprukket *stolt av meg selv* Da jeg slutta, spiste jeg store mengder Lackerol Anbefaler hvis du trenger noe å sutte på!
Gjest Tweek Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 Gratulerer, det er jo kjempebra! Jeg har ikke røyka siden 7 januar i fjor jeg heller. :stolt: ← Gratulerer til deg også! Kjempera - gratulerere!! Selv slutta jeg for 3 år siden, og har aldri angret et sekund! Og har heller ikke sprukket *stolt av meg selv* Da jeg slutta, spiste jeg store mengder Lackerol Anbefaler hvis du trenger noe å sutte på! ← Gratulerere Jeg spiste en del godteri i begynnelsen, men er ikke sikkert på om det var fordi jeg slutta.. hehee
Mamma82 Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Bra jobbet Har selv passert 2 år siden jeg sluttet å røyke. Sluttet når jeg ble gravid, å hadde egentlig sett for meg at jeg kom til å begynne igjen så fort jeg var ferdig med å amme. Men nå er endelig røykesuget borte så... Ingen mer røyk på meg
aimee Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Gratulerer til deg også! Gratulerere Jeg spiste en del godteri i begynnelsen, men er ikke sikkert på om det var fordi jeg slutta.. hehee ← Hehe, ja det er en bra (men dårlig) unnskyldning for de som slutter å røyke. Derfor gikk det i pastiller og ikke sjokolade!
Elodi Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 Grattis! Du er utrolig flink, Twwek (og alle dere andre som har slutta). -Blir mer og mer inne på å gjøre et drastisk forsøk jeg også!!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #18 Skrevet 14. mars 2007 Jeg vet ikke helt når jeg slutte, for røyket mindre og plutselig stoppet jeg. Det har gått veldig enkelt, selv om av og til på fylle når mange av mine "festvenner" røyker så får jeg lyst på meg har ikke tenkt mer over det. Gratulerer til meg selv ← Så flink du er......prøver jeg også,men ikke lett akkurat. prøver å ha noe å gjøre,men kjenner suget og da blir det spising. Kjener en som la på seg så mye som 10 kilo og det frister ikke. har du lagt på deg mye? legen sier at i snitt så er vektøkningen på 4-5 kilo. har ikke møtt noen enda som har lagt på seg bare det. Lykke til
Gjest Skya Skrevet 14. mars 2007 #20 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Så flink du er......prøver jeg også,men ikke lett akkurat. prøver å ha noe å gjøre,men kjenner suget og da blir det spising. Kjener en som la på seg så mye som 10 kilo og det frister ikke. har du lagt på deg mye? legen sier at i snitt så er vektøkningen på 4-5 kilo. har ikke møtt noen enda som har lagt på seg bare det. Lykke til ← Noen kilo ekstra (som man faktisk kan bli kvitt) eller Kols (som er en sykdom som følger man resten av livet). Er valget egentlig så vanskelig? Jeg la på meg litt over 5 kilo da jeg slutta, men dem har jeg kvitta meg med det siste halvåret. Endret 14. mars 2007 av Skya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå