Gjest Revenka Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 1. Dama til tremeningen min har sagt til sin datter at hun kan være brudepike i bryllupet mitt. Jenta har jo så lyst og gleder seg masse. Går det an å være så frekk? 2. Mamma ringte og sa at kjolen til min brudepike (skal bruke niese og nevø) ikke var fin nok. I tillegg er det masse annet styr som jeg ikke orker å nevne her for jeg vil bare grine bare jeg tenker på det.
Amalie_85 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Punkt 1: jeg hadde blitt kjempe sint visst noen hadde sagt at noen kan være brudepike visst ikke brudeparet har sagt seg enig eller spurt selv. så den hadde du grunn på punkt 2: man kan jo ha vær sin mening, men syns man ikke det er pent kan man da si det litt diskre eller forsiktig hvertfall. syns du oppfører deg helt normalt en sympati
flickan Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 huff da.. NEI, du er ikke bridezilla! Det går jo ikke an å si til noen at de får være brudepike uten at dere har spurt dem. VELDIG FREKT! Si at det ikke er naturlig for dere at hun er brudepike. Det måtte jeg si til min far da han spurte om hans samboer datter kunne være det. (ja, dritfrekk var han, skjønner ikke hva han tenkte på. ) Og brudepikekjolen din er jo nyyyydelig, si at du liker den og at den passer til kjolen din. det er ikke aktuelt å bruke masse penger på ny.. Stoooor trøste-
naley Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg hadde også blitt sur på det, hvem har rett til å bestemme det? er jo brudeparet som bestemmer... Ser for meg søskenbarnene mines UNGER eller ikke inviterte kommer som brudepiker plutselig på dagen. hehe.. Hvordan fikk ho den ideen? Det kan du fint fortelle mor til denne ungen at det ikke var planen, jenta blir nok skuffet men det er morens feil. Andre punkt, helt normalt, meg og mamma er uenige hele tiden. Ho har kalt borddekorasjoenen minebåde stygge barnslighe og komformasjonsaktige ( vært forskjellige da altså) Det er normalt å ikke ha lik smak som mor si
Brudeberta70 Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Noen tenker bare ikke før dde snakker...man kan lure på hva som foregår oppi hodene deres! Var ikke pent sagt om kjolene heller! Nei, du er ikke en Bridezilla!!! fra meg også
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 NEI, du absolutt ikke noen bridezilla! Tenk og være så frekk, tenker på den stakkars ungen jeg Det er klart man ikke sier at noen skal være brudepike uten og ha fått klarsignal av bruden først! Og det er ganske vanlig og ha forskjellig smak fra sin mor, men du må jo ha det slik du og din kjære vil
Lillebrud Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 sympati fra meg og!! jeg tror jeg kan kalle meg heldig som styrer alt selv, og alt innspill mine foreldre gjør er etter min regi, og får bare støtte og tips. Skjønner ikke at om en ikke har lik smak at en er nødt å si det rett frem, selvfølgelig er det lov å ha forskjellig smak, men det er uansett din smak som gjelder! Og skjønner ikke at noen lover sine barn noe de overhodet ikke vet om er aktuelt, for stakkars barnet blir jo bare lei seg! Og det er ikke noe som er ditt ansvar å forhindre. Nei uff!
Malama Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Nei, det det der ikke bridezilla. Det der er helt normalt. Men det påstår min forlvoede det er av meg når jeg er redd for å være bridezilla fordi jeg er redd gjestene ikke skal finne ønskelisten vår på tilbords (ettersom dama på tilbordsbutikken vi gikk på for å få lagt til i alle fall ikke klarte å finne den, jeg måtte selv gå bak kassa å taste inn navnet mitt (eksakt slik jeg hadde skrevet det på lappen jeg ga henne da hun ikke klarte å finne det utfra det jeg sa) Så hvordan skal gjestene få folk til å finne den bak kassa?) Kanskje det å bekymre seg for å være bridezilla er en del av det å være en normal brud? (eller så ER jeg litt zilla, hvem vet?) Men nei, det er frekt å si til noen at de kan være brudepike, det er og blir BRUDEPARETS valg hvem som skal være brudepike, ingen andre. (og forresten, ikke alle har lik smak i brudepikekjole, men det er også deres valg)
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Punkt 1: Det var utrolig frekt av dama til tremenningen. Skjønner ikke at det går an å love sånt til dattera uten å snakke med dere først. Det er da langt fra noen selvfølge. Punkt 2: Ganske unødvendig av din mor, og skjønner godt at du ble sint. Trøste
Gjest lillelou Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Nei,du er absolutt ikke noen bridezilla. 1. Å ta seg til rette på den måten syns jeg er skikkelig frekt!Sånt kan man på en måte ikke bestemme uten å ha klarert det med brudeparet.Jenta blir sikkert skuffet,men kanskje det fins et plaster på såret hun kan få? 2. Mødre og døtre har langt fra alltid samme smak.Nå har ikke jeg sett brudepikekjolene dine,men jeg er sikker på at de er kjempefine.Det er tross alt deres bryllup,ikke din mors.
Gjest nimbus Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Nei, nei nei, du er ABSOLUTT ingen bridezilla. Så utrolig frekt av tremenningen din, og så uhøflig av din mor! Jeg er sjokkert... Og du kan ikke ta ansvar for hva den dama har lovet datteren sin.
Gjest Revenka Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Takk for mange svar. Det er bra det ikke er jeg som er overfølsom, vel kanskje litt da. Men det er jo vår dag, og jeg vil ikke ødelegge den ved å være misfornøyd. Jeg er ikke så sint lenger, men nå tar jeg forbehold om hva jeg forteller om planleggingen. Jo mindre familien vet, jo mindre kan de klage på.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2007 #13 Skrevet 15. mars 2007 Jo mindre familien vet, jo mindre kan de klage på. ← Hørtes ut som en god plan
Majabeth Skrevet 15. mars 2007 #14 Skrevet 15. mars 2007 Jo mindre familien vet, jo mindre kan de klage på. ← det høres lurt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå