Gå til innhold

Hvordan kjennes livmor(tuppen?) ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser på diverse gravid-sider at når man har eggløsning kan man kjenne at livmortuppen er åpen (og dermed klar for befruktning) etc etc.... men hvor langt inn må man kjenne? og hvordan kjennes den ut? noen som kan gi en detaljert, og god beskrivelse??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kort sagt:

Ufruktbar: Hard, som en nesetipp

Fruktbar: Som lepper

Sett på: http://www.pernille.info/livmortapp.htm grei beskrivelse på det meste :)

Om du fortsatt lurer så spør, og jeg kan se om jeg får tid til et kjapt innlegg eller to :)

Skrevet

Jeg ble litt klokere, men jeg vet fortsatt ikke hvor den er, hvor stor den er etc... :/ Jeg prøver å kjenne med fingeren, men kjenner bare en klump som kjennes ut som en hard ert (og er på den størrelsen), er det den? Hvor langt inne ligger livmortappen?

Takk for siden, den var ellers nyttig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er jeg ikke særlig flink til å forklare, jeg har mer eller mindre gitt opp tappetafsing selv, men jeg kan gi det et forsøk :)

Det kan være den, selv om det høres smått ut. Min er mer i størrelse hasselnøtt eller der omkring.

Den er på en måte festet helt i bunnen, men så strekker den seg og blir “lengre” i perioder.

Høres det forståelig ut? :)

Skrevet

Ja, det var forståelig. Min er også festet i bunnen en plass. (Føles hvertfall slik ut) Satser på det er den :) Takk!!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Klarer ikke helt se for meg hva annet det kan være, så sant den ikke er øm eller noe. Om du husker det kan du jo nevne det om du går til GU pga et eller annet, men du kan iverfall ta utgangspunkt i at det er den :)

Lykke til som tappetafser :)

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg tror ikke jeg får fingrene så langt opp. veldig nysgjerrig på lismortappen min her nå. :sur:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Joda, jeg kjente den nå (ja jeg vaska meg på henda).

Den er hard men åpen. Jeg er ikke fruktbar. Går på pillen. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...