Smørblomsten Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Noen som tilfeldigvis vet hva ca.pris for kun hårklipp er i København? (altså bare klippe tuppene). Lurer på om det er billigere der enn her i Oslo?
Gjest Deception Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg vil tippe at prisen er temmelig lik.
Catzy Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 En venninne av meg klipte seg i København for noen uker siden. Hun mente det var merkbart rimeligere. Hun gjorde både klipp og farge, og mente hun ville betalt mer for det i Oslo. Hun søkte etter frisører i København på internett og bestilte før hun dro. Hvis du gjør det samme, så kan du sikkert se hvilket prisnivå de ligger på før du bestiller.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Nå har jeg ikke klippet meg i Oslo - men prisene ligger på ca det samme som i Bergen de stedene jeg har klippet meg i Kbh i alle fall.
Smørblomsten Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar Drar imorgentidlig! Så da får jeg se om det er noen drop-in steder m prisliste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå