Gjest miobell Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Ønsker å ta min lille valp på 12 uker , med på valpekurs. Jeg vet at han jeg kjøpte hunden av, bruker å dra til Moss på trening ..han anbefaler dette kurset, men jeg synes dette er litt vel langt nr vi bor midt i oslo ... Noen som kan komme med noen anbefalinger ?
Gjest lolle Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 stovner hundeklubb har jeg hørt masse bra om,og de er veldig kjente i hundemiljøet
Gjest miobell Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Takk takk Ønsker å komme i gang med valpetreningen så snart som overhode mulig. Hans oppdretter ønsker visst veldig å ha oss med på en trening i moss som sagt, men mener ikke han kan kreve dette .. er jo svært langt, og tror så absolutt der finnes helt utmerkede alternativer her i hovedstaden takker for alle de anbefalinger av kurs jeg kan få hyggelig å høre hva dere har hørt/prøvd ut
-frøya- Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Tok valpekurs hos Oslo hundeskole,veldig fornøyd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå