Gjest -eline- Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal i bryllup til sommeren, i den forbindelse så må jeg kjøpe meg ny kjole. Har kjøpt meg disse skoene som jeg gjerne ønsker å bruke, men så var det hva som passer til disse? Den kan godt være kort, men siden det er bryllup utelukker det jo farger som hvit og sort, så da er jeg egentlig like langt... Noen som har sett noen kjoler som kan passe til?
Gjest Blanca Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Åh, så fine sko. Om du finner en kjole i gull/gull-lurex vil disse skoene passe. Rosa i alle toner er også fint til grønt. Jeg ville valgt en kjole med litt trangt liv og vidde i skjørtet (50-talls stil), men jeg har dessverre ingen linker til deg
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Andre grønne nyanser, lilla, brunt og blått synes jeg kan passe Selv om rødt også passer godt til grønt vet jeg ikke om det kanskje blir litt for "skrikende" i et bryllup?
lillesky Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Hang meg litt opp i brunt nå jeg. Denne er supersøt, men kanskje litt stor til deg. En enklere, men pen kjole.
lillesky Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Fant en litt fin limegrønn (vet ikke om den nyansen passer?).
Gjest -eline- Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Takk for gode råd, er glad jeg har god tid... Tenkte ikke på å bruke brunt til, men den grønnfargen ser jo kjempefin ut sammen med brunt... Skal teste litt med farger her hjemme, lilla er uaktuelt (jeg ser merkelig ut i de fleste lillatoner), men ellers så er jeg egentlig åpen for det meste. Har en rød kjole hengende, uaktuell for bryllupet, men jeg kan jo bruke den sammen med skoene en annen gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå