Gjest Bodillen Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hvordan sier jeg opp abonnementet på WoW, og hvor lang tid tar det før abonnementet er stoppet?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Du går på hjemmesiden til World of Warcraft, logger inn med brukernavn og passord på manage account, deretter på cange subscription -> cancel current subscription plan. Så blir det ikke trukket mer penger, og kontoen er oppsagt. Da kan man ikke logge inn lenger etter at den perioden man sist betalte for er over. Endret 13. mars 2007 av *Snart medlem*
Gjest Bodillen Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Du går på hjemmesiden til World of Warcraft, logger inn med brukernavn og passord på manage account, deretter på cange subscription -> cancel current subscription plan. Så blir det ikke trukket mer penger, og kontoen er oppsagt. Da kan man ikke logge inn lenger etter at den perioden man sist betalte for er over. ← Takker og bukker!
Ek_Erilar Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hvordan sier jeg opp abonnementet på WoW, og hvor lang tid tar det før abonnementet er stoppet? ← Spilte du Druid?
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Spilte du Druid? ← Neinei, jeg har aldri spilt det - det er sønnen min som har spilt. Han har lagt ned masse tid og "arbeid" i det, innsett at det har tatt overhånd (gikk ut over skolen og hans sosiale liv), og vært voksen nok til å ta avgjørelsen om å kutte ut. Han spilte for øvrig Shaman... Død over Blizzard! Endret 16. mars 2007 av Bodillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå