Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/dyr/article348346.ece

Ble skikkelig provosert av dette. Ikke nok med at idioten helt uten grunn tar en katt og kaster den over ballkongen :overrasket: men at BTV er så dum at de faktisk sender innslaget og forsvarer det med at det er programlederens form for humor :frustrert: Skjønner de ikke at ungdommer fort blir påvirket av slike stunts?? grrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ungdommen lar seg påvirke av alt! Huff og huff!

Jeg tror ikke en centimeter på at en ungdom trenger de få sekundene det der pågikk på tv for å finne på noe sånt, det får jaggu meg være måte på til hysteri.

Hvis ungdom påvirkes SÅ lett, så er det 1) noe utrolig galt med grensesettingen i oppdragelsen, 2) noe litt defekt med hodet eller 3) en slags blanding. Og da, da lover jeg deg at da er det egentlig bare å trekke hjelmen over hodet, FOR TENK ALT DET ANDRE DE SER PÅ TV SOM DE PÅVIRKES AV!!! :(

Ærlig talt, han hev en katt bortover en veranda og ned 1 meter - jeg er temmelig sikker på at kattfaen glemmer det raskere enn norske kvinner.

Noen ganger så virker det som at man hyler høyere over katter som utsettes for bagateller enn mennesker som tråkkes ned i drit hver dag.

Gjest lazuli
Skrevet

Det er en tråd på "Kjæledyr" også som omhandler samme sak. Her

Den eneste illusjonen (Jfr artikkelen) jeg ser her er programlederens dårlige innsikt i hvilke konsekvenser dette kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...