Gå til innhold

Alt av trykksaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4400,- dyrt for invitasjoner, bordkort, kirkeprogram, navnkort til bord, meny og takkekort? Vi er ca 60 til middag og 45 til festen. Dette er da en leverandør som trykker opp i matchende design med ønsket tekst og gjør all jobben for oss. Utenom å sende ut til gjestene da. Så porto kommer i tillegg. Men synes dette høres ok ut da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det hørtes ganske ok ut det! Du slipper jo unna mye arbeid også da.

Skrevet

Ja, det samme tenkte jeg. Er jo veldig fan av å lage slikt selv, men tanken på å lage ca 400 innbydelser, menyer, navnkort, kirkeprogram osv osv frister ikke. Jeg mener, det kan jo bli perfekt om jentene samler seg noen kvelder og klipper og limer, men når jeg har tittet på alle komponentene som skal kjøpes inn, så blir jo det å lage det selv nesten like så dyrt som å sette bort arbeidet.

Skrevet

Gjorde et lite overslag nå, og om det vil koste oss ca 11kr pr trykksak så er jo det absolutt overkommelig :) Vet at decorium.no stort sett ligger på 10 -18 kr per ting.

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes ikke det var ille.

Vi lager selv, kanskje ikke takkekort, men resten. Har gjort det veldig enkelt, "ferdige" kort som vi pynter. Bare kortene kom på 1300. Så er det litt diverse i tillegg.

Kirkeprogrammet har jeg ikke tenkt på enda. Det gjøres nok enda enklere tenker jeg :)

Skrevet
Vi lager selv, kanskje ikke takkekort, men resten. Har gjort det veldig enkelt, "ferdige" kort som vi pynter. Bare kortene kom på 1300. Så er det litt diverse i tillegg.

Kirkeprogrammet har jeg ikke tenkt på enda. Det gjøres nok enda enklere tenker jeg  :)

1300kr ja... Hvor mange kort lagde du da?

Skrevet

Jeg har lagd helt enkle innbydelser til 58 gjester.

For papir & utstyr til dette, festprogrammet og takkekortene betalte jeg ca. 1500,-. Handlet alt på Papirgalleriet, Norway Design i Oslo.

Det tok jaggu tid å lage innbydelsene, selv om de er enkle... har vel brukt 4-5 timer totalt tenker jeg...

Skrevet

Tror du har fått en bra pris, jeg ! :)

Vi hadde også tanker om å lage alt selv,- innbydelser, menykort, takkekort mm...

Men vi fant ut at det tok sinnsykt mye tid, og at det slett ikke ble noe billigere!

Vi bestillte alt fra Decorium, som vi forøvrig var meget fornøyde med!

De leverte raskt og restultatet ble perfekt! :klappe:

Lykke til med bryllup! :klem:

Skrevet

Det er en grei pris. Jeg skal lage selv og renger med at invitasjonene vil koste ca 7 kr pr stk og takkekortene det samme. Bordkort med meny ca. 5 kr. Men i tillegg kommer det jo utroligm ange timers jobb. Har sikkert brukt 5 timer allerede bare på å komme frem til hvordan jeg vil ha dem. Godt jeg gjør jobben gratis ellers hadde det blitt svinedyrt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...