Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #21 Skrevet 30. august 2008 Jeg endevender iherb for tiden (billig porto ut helga ), og falt over "almond flour" og kom på at jeg hadde lest denne tråden for en evighet siden. (Det var såpass pussig at jeg registerte det litt ) http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c=1&pid=388 Har du ikke handlet der før så kan du bruke rabattkoden som ble nevnt i tråden på kosmetikk og velvære så får du nesten et kilo til ca 60-70 kr. Vet ikke hvor billig det egentlig er, spesielt med tanke på at det ikke er økologisk. Men enkelt og greit er det i det minste
Gjest Zia Skrevet 3. september 2008 #22 Skrevet 3. september 2008 Tuuuusen takk, Gjest! Jeg er forresten imponert over at du husket denne tråden såpass lenge etter. For øvrig kan jeg melde om at jeg var fast bestemt på å bestille i løpet av helgen mens portoen var latterlig lav, men så ble jeg så opphengt i alt annet jeg kunne bestille i tillegg til mandelmelet samt research rundt dette, at det falt i fisk.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #23 Skrevet 3. september 2008 Tuuuusen takk, Gjest! Jeg er forresten imponert over at du husket denne tråden såpass lenge etter. For øvrig kan jeg melde om at jeg var fast bestemt på å bestille i løpet av helgen mens portoen var latterlig lav, men så ble jeg så opphengt i alt annet jeg kunne bestille i tillegg til mandelmelet samt research rundt dette, at det falt i fisk. Takk for det (Ord som "skremmende" har også blitt brukt om min hukommelse på KG-tråder ) Utrolig artig sjappe det der ja. Kan jeg spørre hva du har handlet? *planlegger å lage liste i tilfelle nye gode tilbud dukker opp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå