Gå til innhold

Rent mandelmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg endevender iherb for tiden (billig porto ut helga :sjarmor: ), og falt over "almond flour" og kom på at jeg hadde lest denne tråden for en evighet siden. (Det var såpass pussig at jeg registerte det litt :))

http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c=1&pid=388

Har du ikke handlet der før så kan du bruke rabattkoden som ble nevnt i tråden på kosmetikk og velvære så får du nesten et kilo til ca 60-70 kr. Vet ikke hvor billig det egentlig er, spesielt med tanke på at det ikke er økologisk.

Men enkelt og greit er det i det minste :)

Skrevet

Tuuuusen takk, Gjest! :)

Jeg er forresten imponert over at du husket denne tråden såpass lenge etter. :fnise:

For øvrig kan jeg melde om at jeg var fast bestemt på å bestille i løpet av helgen mens portoen var latterlig lav, men så ble jeg så opphengt i alt annet jeg kunne bestille i tillegg til mandelmelet samt research rundt dette, at det falt i fisk. :sjenert:

Skrevet
Tuuuusen takk, Gjest! :)

Jeg er forresten imponert over at du husket denne tråden såpass lenge etter. :fnise:

For øvrig kan jeg melde om at jeg var fast bestemt på å bestille i løpet av helgen mens portoen var latterlig lav, men så ble jeg så opphengt i alt annet jeg kunne bestille i tillegg til mandelmelet samt research rundt dette, at det falt i fisk. :sjenert:

Takk for det ;) (Ord som "skremmende" har også blitt brukt om min hukommelse på KG-tråder :ler: )

Utrolig artig sjappe det der ja. Kan jeg spørre hva du har handlet? *planlegger å lage liste i tilfelle nye gode tilbud dukker opp* :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...