Gjest olga marie Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 lurte på om noen her har erfaringer med at dere mister sexlysten når dere går på p-piller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har ikke erfrart det, men det kan være en bivirkning. Les pakningsvedlegget, så vil du se at det kan være én av bivirkningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Sexlysten min har blitt lavere etter at jeg begynte på p-pillene. Kan jo ikke garantere at det skyldes pilla, men det står i bruksanvisningen at det er en av bivirkningene man kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 enkelte merker kan nok være en lystdreper ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Kan være en bivirkning på de fleste p-piller merker. Men om det skjer med deg må du nok bare prøve og evt. erfare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lex Icon Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Det hendte med min gamle kjæreste at hun ikke ville mer da hun gikk på pillen. Men det går over. Selv gikk vi til en teraput som hjalp oss mye. Riktig musikk er viktig og stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #7 Del Skrevet 27. februar 2003 Ikke alle piller, men må innrømme at den nye pilla yasmin (?) er sexlystdreperen for meg! Har slutta med den... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 27. februar 2003 #8 Del Skrevet 27. februar 2003 Jepp, mindre sexlyst og ble en hissigpropp. Dessverre oppdaget vi ikke det før jeg sluttet på pillen etter 2 år... Nå har vi hatt det godt lenge begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 28. februar 2003 #9 Del Skrevet 28. februar 2003 Selv om jeg har mann har jeg en god lærdom på dette feltet. Alle piller, og medisiner som stort sett er for kvinnen, har bestandig to bivirkninger uthevet øverst i listen. Mindre sexlyst og økt matlyst/fedme! Det slår aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. februar 2003 #10 Del Skrevet 28. februar 2003 Har prøvd mange merker og fått bivirkninger av dem alle. Det har vært en sann FRYD å slutte på dem ! JUHU ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jillwm Skrevet 3. mars 2003 #11 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg mista den ikke, men "gubben" gjorde det.. Hysterisk lite morsomt ironisk egentlig :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. mars 2003 #12 Del Skrevet 3. mars 2003 Nja... Det gikk litt opp og ned sånn i starten, men jeg tror ikke jeg kan legge hele skylden på pillene der. Det var mot slutten av skoleåret i fjor, og jeg var helstresset og dødssliten, tror nok heller det var dét som var årsaken. :blunke: Folk reagerer forskjellig på p-piller, men det går jo an å prøve! Hvis du får noen ekle bivirkner, er det bare å slutte igjen. I de aller, aller fleste tilfeller forsvinner bivirkningene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. mars 2003 #13 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg gjorde ikke det hvertfall....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 5. mars 2003 #14 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg fikk mer lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #15 Del Skrevet 5. mars 2003 definitivt mindre lyst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå