Gå til innhold

Konspirasjon!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg leste noe på en annen tråd som fikk meg til å hoppe i stolen! Det var påstander om at alkohol skadet sædkvaliteten. Jeg kom sporenstreks til den eneste fornuftige konklusjon, at jeg ALDRI skulle drikke mer. Jeg har da vitterligen såpass respekt for mine små svømmere at jeg tar hensyn til dem. Disse edle krigere som sloss seg frammover for å bringe mine gener vidre skal selvfølgelig ha all tenkelig form for beskyttelse.

..... men så.... det demret. ... her er det noe lureri. .. kvinner ... kvinner som smir sine renker. De snakker sammen når vi ikke er til stede. De legger planer bak vår rygg. De vil at vi skal drikke mindre øl. De vil få bort de gode ølpondussene vi så møysommelig har bygget opp. ... De vil ikke at vi skal gå på pub med kompisser og se Liverpool i kvartfinalen. .. de vil at vi skal bli hjemme og måtte se enellerannen j**a sykehusserie på tv klin erdu...

... slemme, slemme kvinner.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man :humpe: `er ikke når det er Liverpool som spiller! Har dere ikke lært såpass enda. ;)

Tenk så virile vi blir av enda en seier. :trene::herremann:

.. og vi blir da ikke MINDRE kåte av noen øl :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man  :humpe: `er ikke når det er Liverpool som spiller! Har dere ikke lært såpass enda.  ;)

Tenk så virile vi blir av enda en seier.  :trene::herremann:

.. og vi blir da ikke MINDRE kåte av noen øl  :overrasket:  :ler:

du har så rett, gubben klagde som en gud da han var forkjøla... men så kom liverpool og på tv og vant kampen og da ble det :humpe::hoppe::sjarmor:

plutselig ikke forkjøla mer gitt

så mens neste kamp går skal jeg bare sitte å vente spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere kan gjerne drikke øl og gå på pub å se på fotball. da slipper jo vi å se på det..

husker i 98 da det var vm. jeg og venninna mi satt i flere uker å så på fotball når vi drakk(fordi typen hennes og kompisene digga fotball).

vm er nå en ting,men alle disse andre kampene da..kjedelig.

men vi fikk da øynene opp for david beckham :hjerter:

tror nok det ble for mye fotball en periode,for jeg syntes også ronaldo var fin :ler:

så gå på pub og kos dere med fotball sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...