Gå til innhold

Hva har du lært på KGs velvære/klær/kosm.-forum?

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

En tråd litt utenom de vanlige velvære, klær og kosmetikktrådene :)

Det utveksles mye informasjon, ideer, spørsmål og tanker her på forumet og jeg tror de fleste har lært et eller annet, så hva har du lært på KG's velvære, klær og kosmetikkforum som du ikke visste fra før?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Å peele leppene :ler:

Hm... Har også funnet tips om konkrete produkter her, blant annet Dr Hauschka (bruker mest rensemelken for tida), Jason og noen bomkjøp (Dove Summer Glow - stinkeflekkemiddel).

Og tips til sider og steder å handle klær og kosmetikk, blant annet Asos (bare én gang, fornøyd men kjipt med moms og toll), La Redoute, Strawberrynett...

Direkte tips om stil og mote kan jeg ikke si jeg har tatt til meg her, dog.

(denne tråden blir vel flyttet til ordleker tatt siste dagers flytte-frenzy i betraktning :roll: )

Skrevet

Jeg har lært mye om ingredienser i produkter, spesielt mineralolje.

Skrevet

Har også fått litt flere tips om hvor man kan handle på nettet, og blitt litt mer bevisst i forhold til hvilke produkter jeg bruker (kan lønne seg å investere i gode hudkremer i stedet for nivea på rimi f.eks.).

Har også åpnet øynene mine for mineralsminke, så tusen takk for hjelpen dere :)

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, jeg har også lært mer om ingredienser her inne; dvs, noen har nevnt eller kritisert visse ting (som mineralolje), også har jeg fattet interesse for å lese meg opp og finne mer info og alternativer selv :)

Skrevet

Noe av det jeg har lært på KGs velvære/klær/kosmetikk-forum:

-tips om mange bra nettsider som Asos, Alternative Beauty, Beauty Bridge, og blogger som f.eks. Glamourbibliotekaren, Englas Showroom, osv...

-Har også lært mye om mineralsminke som jeg nå har blitt en ivrig tilhenger av.

-tips om mange bra produkter som f.eks HR Magic Concealer, YSL Touche Eclat, Clinique All about eyes, osv...

-Visste heller ikke så mye om tollgrensene før og hva som er og ikke er tollpliktig.

-Det er sikkert mye annet jeg har lært også som jeg ikke kommer på nå....

Gjest Bodillen
Skrevet

Det viktigste jeg har lært her er at jeg alltid har brukt feil BH-str! Nå bruker jeg riktig, juhu!! :ler:

Skrevet

Det var her jeg først leste om mineralsminke, og jeg er evig takknemlig for det :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Noe av det jeg har lært på KGs velvære/klær/kosmetikk-forum:

-tips om mange bra nettsider som Asos, Alternative Beauty, Beauty Bridge, og blogger som f.eks. Glamourbibliotekaren, Englas Showroom, osv...

-Har også lært mye om mineralsminke som jeg nå har blitt en ivrig tilhenger av.

-tips om mange bra produkter som f.eks HR Magic Concealer, YSL Touche Eclat, Clinique All about eyes, osv...

-Visste heller ikke så mye om tollgrensene før og hva som er og ikke er tollpliktig.

-Det er sikkert mye annet jeg har lært også som jeg ikke kommer på nå....

Jeg henger meg på dette. I tillegg har jeg lært at mineralolje ikke er bra, og hva det er. Så har jeg lært at det er mandel- og jojobaolje som er tingen.

Og så har jeg blitt hekta på L'occitane etter å ha funnet linker her inne.

Etterhvert blir det ganske dyrt å ferdes her :ler:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
(denne tråden blir vel flyttet til ordleker tatt siste dagers flytte-frenzy i betraktning :roll:  )

Det var derfor jeg pressiserte dette forumet spesifikt i tittelen ;)

---------

Jeg har (som så mange andre) lært en del om innhold i diverseprodukter, f.eks. mineraloljer. Jeg har også lært litt om jojobaoljen (og andre oljer), og selvsagt en del gode tips til nettsider (Asos.com, glamourbibliotekaren.com, alternative-beauty.com, hqhair.com) og produkter som er verdt å prøve ut (Clinique - All about eyes).

Ser frem til å lære mer :tommel:

Gjest StoreSky
Skrevet

la Lina! Fikk tips om den butikken, og lærte en masse om hvordan man tror man har riktig bh, men få har det... "Gikk ned" 5 kg rundt magen ved riktig bh! Og fremdeles har jeg ikke funnet noe bra alternativ til La Lina!!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har lært å handle hudpleie og sminke på nett. Har også lært om ID.

Skrevet

Har lært å bruke alt for mye penger på sminke. Ender med at jeg alltid får lyst på noe nytt :ler:

Ellers har jeg som mange andre lært om ID og å være lmer bevisst på ingredienser i kosmetikk.

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

*dobbelposting*

Endret av Thalassa
Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

har lært om strawberrynet og diverse andre nettbutikker, om mva og toll på varer fra utlandet, og i tillegg lært masse om sminke og hudpleie generelt, føler det er lett å holde seg oppdatert her. :)

Endret av Thalassa
Skrevet
Det viktigste jeg har lært her er at jeg alltid har brukt feil BH-str! Nå bruker jeg riktig, juhu!!  :ler:

la Lina! Fikk tips om den butikken, og lærte en masse om hvordan man tror man har riktig bh, men få har det... "Gikk ned" 5 kg rundt magen ved riktig bh! Og fremdeles har jeg ikke funnet noe bra alternativ til La Lina!!

Henger meg på denne, var innom der i går og gikk inn med 75 B og kom ut med 70 D!!! Og nå synes jeg plutselig ikke at puppene min er så små, og jeg er kvitt de "bulene" på ryggen!!

Skrevet

At concealern fra YSL ikke er concealer men highlighter. Og har vel ført til at jeg har begynt å shoppe på nett. Sikkert mer jeg ikke husker i farten.

Skrevet

Mon tro om jeg husker alt... Har fått mange gode produktanbefalinger

Nettshopping (LF)

Ingredienser i produkter

Dr. Hauschka (Leppomaden og håndkremen, ikke hudpleien)

Mineralsminke (Strålende fornøyd med Id fundation)

Solpudder fra Guerlain

Skrevet

Mineralsminke, selv om jeg ikke har kjøpt noe enda, å peele regelmessig under armene, og om krystalldeo. Vet ikke hvor viktig armhulepeeling er, men pleier å gjøre det når jeg peeler andre steder. :)

Skrevet

Jeg har først og fremst fått mange gode tips om det meste.

Ellers lært mye om mineral sminke

Og blitt mer opptatt av ingredienser i produkter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...