Gjest DyneTryne Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har legetime den 15 angående andre ting som ikke har med kortison å gjøre, men kom på det var kanskje lurt å ta den i samme slengen? Siden jeg har begynt å reagere som en oioi allerede. Så hvordan gjøres dette, må jeg først til legen, få resept på sprøyten og så bestille ny legetime? Det er jo altfor lenge til! Jeg ser ut som cedric på øynene.
liv Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Ring og be de fakse en resept ned på apoteket og hent den i morgen, så tar du med Kenacorten til legen på torsdag.
Helen Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Legen min har kortisonsprøyte på kontoret, det trodde jeg alle leger hadde. Jeg hadde time for noe helt annet engang, men så nevnte jeg at albuen min (som hadde vært vond lenge) var skikkelig vond da, så jeg fikk kortisonsprøyte der og da.
Gjest DyneTryne Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Hos meg må vi ta med selv. Men det er fiksa nå, så ikkeno problem. Nå blir det baluba
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Jeg blir spinnvill som en ape på amfetamin. Noe lignende iallfall.
liv Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 ok, jeg får bare sånne søkk i huden jeg, all fettet forsvinner på et lite område, og det forvinner etter et par år... Forøverig en helt vanlig bivirkning vist.
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 HALLO hvor lenge skal denne her herje i meg egenltig! Wtf n00b stfu kortison FTL IMO!!!!!
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Hva slags sprøyte er det dere snakker om?
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 KORTISONSPRØYTE ffs ;D ← Jadda bøtta. Men FOR HVA DA? Allergi?
Gjest Sativa Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Men i all verdens land og rike, blir man spinnvill av det??? Hvor lenge varer herligheten da? (spinnvillheten ikke virkningen da så klart) Tenk om det klikker for deg og du må i hui og hast legges inn på akutten på mentalpsykehuset? Er det en viss fare for det?
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Det er pollenallergi og min lege kjell sier det er en felles sak som amfetamin, noe jeg aldri har prøvd og jeg har lært i dag heller aldri skal testes ut jeg spurte kompis som har prøvd dette en gang før om hei wtf og han sa nyt det og jeg sa herregud og faen dette går ikke min puls er på topp og han sa jeg må gå og legge meg god natt og så fikk jeg ikke mer svar men pulsen min er helt i 100 og jeg har ristet beinet til musikk som siden klokka 4 i dag og jeg får aldri sove
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #15 Skrevet 16. mars 2007 Men i all verdens land og rike, blir man spinnvill av det??? Hvor lenge varer herligheten da? (spinnvillheten ikke virkningen da så klart) Tenk om det klikker for deg og du må i hui og hast legges inn på akutten på mentalpsykehuset? Er det en viss fare for det? ← Huisvingen og hast kan ikke legge meg inn da hadde ikke legen gitt meg resept på mer jeg håpoer ikek dette sker ;D Jeg skriver som TWEEK nå fordi bakcspace er oppskrytt jeg har det travelt med å skrive tydeligvis!
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 Vel, det eneste jeg fikk ut av den sprøyta var et søkk i ræva og et horn i siden til den jævla sykepleieren som satte den....
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 Jeg fikk en sår på armen min bare for jeg sa ikke ta meg i ræva!!!
Gjest Sativa Skrevet 16. mars 2007 #18 Skrevet 16. mars 2007 Neste gang burde du velge ræva. Det gjør mye mindre vondt. Det lærte jeg på vernepleierskolen. Men det virker jo skumlere, det er jeg enig i. Hvis du ikke får sove så ikke prøv på det heller. Bruk energien til noe produktivt, (fortrinnsvis noe som ikke holder samtlige i husstanden våkne, skriv en fin sang, tegn noe du kan selge, gniss isopor på soveromsvinduene til naboene, kast stein på biler, tenn på en søppeldunk, ) osv.
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2007 #19 Skrevet 16. mars 2007 Bruk energien til noe produktivt, (fortrinnsvis noe som ikke holder samtlige i husstanden våkne, skriv en fin sang, tegn noe du kan selge, gniss isopor på soveromsvinduene til naboene, kast stein på biler, tenn på en søppeldunk, ) osv. ← Gode forslag alt sammen...
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #20 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er helt fysisk utjkjørt på utsiden men på innsiden er det helt apekattfest derfor går ikke det, men jeg tror jeg skal driste meg til å lage sjokomelk. Se jeg klarer å bruke tegnsetting igjen og det er et bra tegn ja? Egentlig har jeg bare lyst å rive av meg klær og hud og løpe rundt i gatene og hoie, men noe sier meg at det ikke er sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå