Scarlett Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 Etter laaang tids vurdering har jeg brutt med kjæresten min gjennom snart syv år. Jeg er litt trist, men lettet over å endelig ha tatt skrittet som har ligget i kortene i omtrent ett år. Må finne meg en ny plass å bo, og melder meg inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Velkommen skal du være! Jeg gjorde det samme som deg for et par år siden - og la meg bare muntre deg opp med at jeg har det mye bedre, smiler mye mer, og ikke minst er blitt en mye bedre utgave av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scarlett Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2007 Velkommen skal du være! Jeg gjorde det samme som deg for et par år siden - og la meg bare muntre deg opp med at jeg har det mye bedre, smiler mye mer, og ikke minst er blitt en mye bedre utgave av meg selv! ← Taaakk! Det er det jeg håper på! Har hatt det veldig fint sammen med sammen med kjæresten, men bare det er jo ikke nok til å fortsatt bo sammen. Så nå blir det forhåpentligvis blant annet litt mer prioriterting av reising, og fortsatt lettelse over å ha tatt valget som vi begge to skjønte ville komme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 17. mars 2007 #4 Del Skrevet 17. mars 2007 Bra at du turde å gjøre det, og lykke til ble selv nettopp singel, vi har vært sammen i 16 mnd og bor sammen.. fortsetter å bo sammen inntil videre (ble slutt fordi vi var blitt bare venner istedet for kjærester) , men leter etter nytt sted å bo, uten å stresse med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nysingel Skrevet 24. juni 2007 #5 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette er oppløftende lesning.. Jeg er også på tur ut av et samboerskap (nettopp blitt slutt, ikke flyttet enda), og det er godt å lese at ikke alle bare gråter og føler at verden bryter sammen, men at livet faktisk KAN bli bedre etterpå :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå