Gjest Cleopatra Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal bestille et par fra taylorshoes. Jeg har prøvd cayman i butikk og da må jeg ha i str m7w9. Er dette det samme som hos taylorshoes?
Gjest Shayla Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Hvis du har prøvd i en butikk så er dette samme str hos taylorshoes, var sånn jeg gjorde det også. Bruker str 38 og måtte ha M5W7
Gjest Cleopatra Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Takk Da skal jeg bestille en vakker dag. Ser de er utsolgt i de fargene jeg kan tenke meg så jeg får vel vente til de kommer på lager igjen.
Gjest Shayla Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Takk Da skal jeg bestille en vakker dag. Ser de er utsolgt i de fargene jeg kan tenke meg så jeg får vel vente til de kommer på lager igjen. ← Send de en mail om hvilken farge og str du skal ha, så sender de deg mail når den er inne på lager igjen.
Gjest Cleopatra Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Send de en mail om hvilken farge og str du skal ha, så sender de deg mail når den er inne på lager igjen. ← Har gjort det
Cappuccino Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Det kan være greit å følge med på om de får inn skoene likevell. Jeg sendte mail, og de sa at de skulle si i fra når disse skoene kom inn igjen, men så hadde de plutselig skoene en dag jeg var på siden, og jeg fikk aldri noen mail.
Gjest Cleopatra Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Det kan være greit å følge med på om de får inn skoene likevell. Jeg sendte mail, og de sa at de skulle si i fra når disse skoene kom inn igjen, men så hadde de plutselig skoene en dag jeg var på siden, og jeg fikk aldri noen mail. ← Såpass ja -da får jeg følge litt med da... Tok det lang tid før de fikk inn skoene igjen da du kjøpte de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå