Gå til innhold

Stevies Gowns

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet drømmekjolen av merket Stevies Gowns :) Bare lurer på om det er noen forhandlere i Oslo som fører dette merket??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg fant følgende info:

MIRANDA A/S, tlf. 51960720

http://www.steviesgowns.co.uk/catalogue/st...ults=true&chk=3

Et tips til andre som lurer på om kjolen finnes i Norge (har sett flere andre som spør): Gå på hjemmesiden til merket du er ute etter, og se etter Store Locator. Da finner du raskt ut om det finnes en forhandler i Norge.

Lykke til med kjolejakten

:tommel:

Skrevet

Hehe, den butikken ligger jo i Sandnes da ;) Jeg har selv funnet den og en på Tjøme ved å google. Men det blir liiiiitt i lengste laget å reise dit, så derfor jeg spurte om noen visste her :)

Skrevet

Det skjønner jeg, men ring og hør. De kan sikkert hjelpe deg, eller henvise deg videre. Evt. kan du sende mail til S.G. og høre direkte fra kilden :)

Skrevet

Forøvrig går det direktebuss fra Skøyen til Tjøme, tar ca. 2 timer. Absolutt verdt det hvis du har funnet drømmekjolen. Mange drar jo til utlandet for å kjøpe kjole.

Fyll opp MP3-spilleren med god musikk, kjøp et bryllupsblad og drøm deg bort. Tiden flyr skal du se :reise:

Skrevet

Helt klart verdt turen.. både jeg og flere av mine venninner har vært der. Super service.. alene i butikken, samt at du faktisk får gratis sko! De har Stewies!

Skrevet

Ja, dere har vært på Christianes brudesalong? Har de stort utvalg? For om jeg skal ta turen ned så er d jo praktisk om jeg kan prøve andre ting også :)

Skrevet

Hei igjen

De har stort utvalg.. masse fine kjoler, synes jeg da.

Jeg hadde selv en Linea Raffaelli kjole derfra, men flere av venninnene mine har hatt andre kjoler.

Du kan gå inn på www.christiane.no og se under leverandører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...