Maja_83 Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Har funnet drømmekjolen av merket Stevies Gowns Bare lurer på om det er noen forhandlere i Oslo som fører dette merket??
rsa Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Hei, Jeg fant følgende info: MIRANDA A/S, tlf. 51960720 http://www.steviesgowns.co.uk/catalogue/st...ults=true&chk=3 Et tips til andre som lurer på om kjolen finnes i Norge (har sett flere andre som spør): Gå på hjemmesiden til merket du er ute etter, og se etter Store Locator. Da finner du raskt ut om det finnes en forhandler i Norge. Lykke til med kjolejakten
Maja_83 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Hehe, den butikken ligger jo i Sandnes da Jeg har selv funnet den og en på Tjøme ved å google. Men det blir liiiiitt i lengste laget å reise dit, så derfor jeg spurte om noen visste her
rsa Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Det skjønner jeg, men ring og hør. De kan sikkert hjelpe deg, eller henvise deg videre. Evt. kan du sende mail til S.G. og høre direkte fra kilden
rsa Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Forøvrig går det direktebuss fra Skøyen til Tjøme, tar ca. 2 timer. Absolutt verdt det hvis du har funnet drømmekjolen. Mange drar jo til utlandet for å kjøpe kjole. Fyll opp MP3-spilleren med god musikk, kjøp et bryllupsblad og drøm deg bort. Tiden flyr skal du se
Diamantfrik Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Helt klart verdt turen.. både jeg og flere av mine venninner har vært der. Super service.. alene i butikken, samt at du faktisk får gratis sko! De har Stewies!
Maja_83 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 Ja, dere har vært på Christianes brudesalong? Har de stort utvalg? For om jeg skal ta turen ned så er d jo praktisk om jeg kan prøve andre ting også
Diamantfrik Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Hei igjen De har stort utvalg.. masse fine kjoler, synes jeg da. Jeg hadde selv en Linea Raffaelli kjole derfra, men flere av venninnene mine har hatt andre kjoler. Du kan gå inn på www.christiane.no og se under leverandører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå