Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg og venninnen min sliter litt.har en tendens te og bli opphengt i ho og klar ikke og la vær og tenk på ho e også sånn at æ lika og hold rundt ho og vær go med ho ho si ikke at ho ikke lika det men ho e ikke vant med det og det kan jo kansje bli litt for mye når æ klappa ho på låret og når æ klappa ho på skuldran det e jo greit at æ gjer ho en klem ho e ei god venninne ho har jo og teng som ho slit med men ho klar ikke og få snakk om det og det syns æ e trasig før æ har gjerne hadd løst og hjelpa ho æ lura på ka æ kan gjør med det her både det at æ bi så opphengt i ho og at æ har løst og hjelp ho.ho klar ikke og få si det samme te mæ so æ si te ho sånn som og gje en klem og å si gode ord og det aksepter æ og det på grunn av teng som ho har opplevd og når det da har vært mye tull i fra alle kanta ho får ei sperre og da klar ikke ho og gje trøst og gje klem og si gode ord hilsen ei som lurer

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bimbo_*
Skrevet

Kan du VÆR SÅ SNILL å ikke skrive dialekt? Skjønner ikke noe jeg!

:sjenert:

Skrevet

Enig, skjønner ingenting jeg heller, gidder ikke slite meg gjennom et innlegg på dialekt og HELT uten tegnsetting som punktum, komma etc...

Skrevet

Ja det bli jo litt slitsomt å læs når det itj e et eneste komma en gang eller nå konkret spørsmål liksom det sjer du kanskje hvis du prøve å læs herre her så kanskje du ska prøv en gang te på bokmål og still et spørsmål i tillægg så det bli lætter å vit kaan ska svar på

:sjarmor:

Skrevet

Hoh, jeg orket ikke engang karre meg gjennom den første linjen.

Skrevet (endret)

Er problemet ditt at hun sliter med ting og ikke får det ut? Ikke greier å snakke om det?

Endret av snøfnugg
Skrevet
Er problemet ditt at hun sliter med ting og ikke får det ut? Ikke greier å snakke om det?

Eller er du tiltrukket av henne?

Skrevet

Jeg skjønner ikke bæret av innlegget ditt Samara.

Skrevet

Og ha mellomrom mellom punktum og neste bokstav, som gjerne kan være stor bokstav.

Til og med jeg som snakker sånn klarer ikke skjønne det.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Dette her skrev du for noen uker siden også, helt likt jo :O

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nei vent, det var om hun som ble så sint fordi du var gira.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg klarer ikke lese middels langt innlegg på dialekt uten noen tegnsetting.

Skrevet
Jeg klarer ikke lese middels langt innlegg på dialekt uten noen tegnsetting.

Uten tegnsetting? Nå syns jeg du er litt urettferdig, Tweek... ;)

Det var jo faktisk et punktum der!! :ler:

Skrevet

Gjør om innlegget ditt TS. Bruk litt tegnsetting og sånn så får du nok svar.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ble sliten av å lese trådstarters innlegg.

Gjest Gjest
Skrevet

det er faktisk to punktum. nå må dere skjerpe dere.

Skrevet (endret)

Faint bare ett te å byinn med, tok litt tid før æ faint det ainere.De e pinadø itj enkelt å skjønnn ka folk eigentli meine når dæm skriv dialækt.

Så om tråstarter mulgens koiin skriv om innlegge te vanlig bokmål eller nynorsk hadd de vorre greit....

Endret av Wildy
Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har lest innlegget nå, men skjønte ikke problemet eller hva som er galt. Overskrifter gir null mening for meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...