Timia Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker ikke å ha sminke og hudpleieprodukter (utenom ansiktsrens og shampoo/balsam) liggende på badet så derfor ligger alt oppi en beautybag på soverommet. Der har jeg naturlig lys og et stort speil så det er uansett mest logisk for meg å sminke meg der. Problemet er at beautybaggen er alt for liten så den er stappfull mens resten står fint rundt den. Jeg er egentlig ryddig og organisert, men jeg har ikke funnet en perfekt oppbevaringsmåte på dette fordi det er så mye. Drømmen er et eget sminkebord. Noe lignende dette kanskje: http://www.dinemobler.no/?a_id=167&PHPSESS...e09d18999bb7461 Hvordan oppbevarer dere sminke og hudpleieproduktene deres?
Gjest Advena Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har det oppi en skuffe på badet. Det jeg bruker mest har jeg i sminkeveska mi som jeg har med meg i veska.
snooops Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Har samme problemet. Har altfor mye sminke, og ikke noe fornuftig sted å oppbevare det. Akkurat nå er all sminken fordelt i 5 store toalettmapper. Alle hudpleieprudukter oppbevarer jeg i skapene på badet.
Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Sminken jeg bruker til daglig har jeg oppi toalett mappe. Og jeg har jo mye mer, jeg har samlet opp alt i toalett vesker. Kjøpte noen passe store som passet perfekt i skapet mitt da den ene er fylt med kremer, rensegreier shampoo osv som jeg bruker sjeldent. Også har jeg en med sminke, ansiktsmaske osv. og en tredje til hårting, ruller, plaster og sånt Veldig greit med system.
Mediocre Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Har ikke de store mengdene med sminke, så det jeg bruker mest er oppi en sminkeveske,og det andre ligger slengt enten på badet eller på soverommet
Sjokoladebiten Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 STOR toalettmappe med det viktigste, og resten på sminkehylla
Karamba Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Det jeg bruker mest har jeg i ei toalettveske. Resten ligger i baderomsskapet.
MissJenny Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 jeg har funnet en fin løsning for meg ihvertfall. billig på ikea. bruker disse: fant ikke på sida, men er tredelt og i sort, passer akkurat i hyllene og en av de har lokk. i denne; http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=80097932 sminke øverst fordi det er lokk med. shampo og litt større produkter nederst, og mye annet rart i midten. det blir jo fort litt. tar liten plass og kan skjules i et hjørne
trulta_ Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 All min sminke ligger i en skuffe på badet. Det er ganske fullt i den skuffen...
Gjest Bodillen Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Fuktighetskremer o.l står på hylla på badet, og sminke ligger i sminkepungen (en liten en med meget begrenset innhold...) på den samme hylla... Endret 13. mars 2007 av Bodillen
aimee Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har bare det mest nødvendige framme, fordelt i tre glass. En med børster, koster etc, en med div mascara og eyeliner og en med div leppeting, pinsett, saks og sånn. De tre glassene står inne i baderomsskapet. Resten av sminken min har jeg fordelt i gjennomsiktige plastesker fra ikea, en med hårting, en med øyesminke en til negler og en til rot. De står oppå skapet og er lettte å ta ned
Rexina Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 sminka er i en sminkepung på rommet, som jeg legger i veska når jeg skal ut. har også hverdagsparymene mine på rommet. Shampoo og balsam osv står i dusjen i et bad, og rens, masker, kremer, noen parfymer og bodylotion står under den ene vasken på det andre badet.
Gjest *Tara* Skrevet 18. mars 2007 #15 Skrevet 18. mars 2007 Hos oss har alle hver sin store skuff på badet - det har jeg alle kremer, hårprodukter, bomull, deodoranter, parfymer, osv ... Oppi skuffen har jeg en snedig boks til endel kosmetikk - men mascara, pinsett og leppestifter har jeg i kosmetikkvesken .. som jeg har med med i vesken hver dag.
Ms.Marple Skrevet 18. mars 2007 #16 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har de i kurver, på badet en kurv med sminken jeg bruker til daglig, og en større kurv på soverommet til resten.
Catzy Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 Den sminken jeg bruker mest, ligger i en skuff på badet. Hudpleieproduktene står på en av hyllene i et av skapene. Men jeg har vel spredd produkter over de fleste av skapene våre på badet, unntatt de 2 som er reservert min kjære + håndklærne våre... Det som ikke får plass i skapene, ligger i en sånn hengemappe med gjennomsiktige lommer. Egentlig burde jeg kastet en del av det. Mye er rester fra min glade ungdomstid, og er sikkert fulle av bakterier. :/
:-) anna Skrevet 18. mars 2007 #18 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har en sånn stående på badet med den sminken jeg bruker for tiden. I tillegg har jeg en stabel med Chanel-øyenskygger i badeskapet (Sånne med fire skygger - jeg har sikkert 10 - 15 stk det er fint at de er så stablevennlige) Har også litt forskjellig annen sminke i badeskapet. Slikt som jeg bruker en sjelden gang. Noe typisk festsminke o.s.v I skapet står også en liten kopp til sminkekoster og sminkeblyanter. Også har jeg en liten sminkepung i veska, med en mascara, foundation, et par øyenskygge sett og et par leppestifter.
kitekatt Skrevet 18. mars 2007 #19 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg har høyskap fra ikea på badet (ikke de dype, men de som er 20 cm dype eller noe). Man får kjøpt innmat til disse, noen smarte plast"skuffer" som man fester på en slags skinner i de skapene. Da har man flere plast"skuffer" med flere rom til sminke. Kjempepraktisk! Er spesielt laget for å oppbevare sminke tror jeg for den ene hadde et slikt lokk så man kunne ha pudderkoster o.l. stående i de boksene og. Passer også til overskap på bad da det vanligvis er samme dybde. Finnes for både 30 og 40 cm brede skap/ hyller. Edit: Her var de ellers har jeg endel av sakene i disse men det er helst ting jeg ikke bruker til daglig. Orker ikke grave så fælt Endret 18. mars 2007 av kitekatt
~Mrs.Valentine~ Skrevet 19. mars 2007 #20 Skrevet 19. mars 2007 Koster har jeg i et høyt glass, resten av det jeg bruker daglig ligger på ei åpen hylle under skapene- jeg tar frem det jeg skal ha på og legger det foran meg på glasshyllen ved siden av speilet, når jeg skal sminke meg. Det jeg ikke brukes så ofte(typ. mange skygger, lipglosser) har jeg i ulike små kurver. Ellers har jeg en liten sminkepung liggende, og der har jeg noe av det jeg har med meg hver dag, og av og til supplerer jeg med noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå