Gå til innhold

Mitt livs avgjorelse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger noe hjelp fra dere siden jeg finner ingen losning.

Det blir sikkert en del gramatiske feil, men jeg er ikke norsk.

Jeg har vaert sammen med en norsk gutt i mange ar.

Som de fleste par har vi hatt vare problemer, men i tilleg, de vanlige problemer for utelandske. Har vaert veldig vanskelig a ikke har egne venner og familier, plus at jeg hadde en jobb som jeg ikke trivdes i det hele tatt. Det har jeg talt, alt for han, men han det siste arene har ikke oppforet seg som det skulle. Han ville ikke gjore noe med meg alene, bare med hans venner, og har aldri folt meg sa darlig behandlet. na er jeg i mitt hjemland og han i Norge, jeg har flyttet flere ganger hjem for a fa litt avstand fra alt dette, og fordi han har bedt meg om det. Greit, Som sagt er jeg hjemme na, og han har kommet flere ganger og besokt meg og provd a far meg tilbake til Norge. Na er det ikke sann at jeg loper etter han hver gang han sier noe, pluss at jeg har fatt en bra jobb og jeg er 30 ar og dette med jobber blir ikke sa lett for meg med arene, synes det er veldig vanskelig og forlate alt en gang til. Jeg far aldri gjort noe, pa grunn at dette, alltid fram og tilbake. ...Men jeg eksker han og jeg vet at han gjor det ogsa, selv om han har ikke vart noe flink og vise det, men sier han har skjont det og vil at vi skal prove igjen, har vaert sammen i ti ar, og foler at jeg har gjort sa mye for at dette skulle fungere...selv om kansje det har vaert ikke bra jeg mener a ofre sa mye.

Og i Norge kommer jeg bare til a fa en d.. jobb og jeg tenker hvis det skulle ga galt igjen ...Mitt hode skal explodere, synes de t er veldig synd og gjore det slutt. Takk for talmodighet med meg, og haper dere har skjont noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Hei Ada

Håper du finner ut av om du vil tilbake til din mann, selv om d virker på innlegget ditt som om at han bare hadde deg gående der og ikke gjorde mye for at du skulle trives her i Norge.

hilsener Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leia i.i.

Hvorfor ikke gi ham en sjanse til på en betingelse: At dere bor i ditt hjemland?

I allefall i en prøvetid. Så får du bygd deg opp en karriere også. Det kan være lurt i tilfelle han bare utnytter deg. Så har du noe å falle tilbake på. Forresten er det lurt uansett; Enkelte menn mister respekten for kvinner uten utdannelse eller god jobb. Værre er at enkelte kvinner mister respekten for seg selv hvis de ikke får realisert seg selv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på du om en stund klarer deg bedre uten ham. Sakte men sikkert vil nok alt gli tilbake til gamle takter igjen hvis dere blir sammen igjen. Han har jo hatt ti år på å etablere et solid forhold til deg - og den sjansen har han rotet bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...