viren Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei, jeg har et solpudder fra Guerlain (Terracotta) som jeg er veldig fornøyd med, i nummer 20. Dette har vært supert i vinter, men nå som sommeren nærmer seg trenger jeg en mørkere nyanse og da kom jeg over dette: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=56479 Er det noen som har erfaringer med dette produktet? Eventuelt har noen anbefalinger når det gjelder de andre nyansene i Terracotta serien ?
Gulphild Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 What? Selger de den på strawberrynet nå? :O Tror det er flere tråder om akkurat det pudderet, det er ikke akkurat upopulært. Jeg har selv nr. 20. Av brunettes og blondes liker jeg best brunettes. Men, liker begge veldig godt! Er akkurat som dine egne barn, du elsker alle like høyt.
Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Denne slenger jeg meg på.. Men den går over 200-kroners grensa da..
Rosenrød Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har det i fargen blondes, men tror jeg skal ha brunettes neste gang, det har litt mindre rosa i seg. Men er veldig fornøyd med pudderet. Forresten, er det noen som vet om brunettes er mye mørkere enn blondes?
Dior Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Denne er knall god.Har selv brunettes,blondes blir for lys til sommeren.Men trur den er fin om bruk for vinter. Jeg bestillte fra Strawberrynet faktisk:) Annbefaler denne pa det meste.Gir masse glod og fin farge.
Gulphild Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Forresten, er det noen som vet om brunettes er mye mørkere enn blondes? ← Nei, den er ikke mye mørkere. Bare en litt annen nyanse.
viren Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2007 Å, nå fikk jeg veldig lyst på denne istedet for terracotta bronzing powder nummer 2 som jeg egentlig hadde sett meg ut Noe som vet hva denne (sheer bronzing powder - brunettes) koster i Norge?
Philippa Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Å, nå fikk jeg veldig lyst på denne istedet for terracotta bronzing powder nummer 2 som jeg egentlig hadde sett meg ut Noe som vet hva denne (sheer bronzing powder - brunettes) koster i Norge? ← Så på det i dag, og mener det kostet 340,-
Philippa Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Hvordan er Blondes og Brunettes til lys, rosatont hud? Jeg bruker vanligvis nr 20, og den er fin, men en anelse for oransj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå