Quirky Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Nå i vårsolen, er det nok med ID foundation med solfaktor 15 i ansiktet, ikke solkrem? Planlegger å ta en pause fra ID til sommeren, men planla å bruke den litt til. Har noen erfaring med bruk av MD solkrem under ID foundation? Blir det kladdete? Og er det noen som vet hva den koster hos hudpleier?
Gjest Deception Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er ikke noe glad i MD-solkremen, selv om den inneholder kun fysiske filtre. Den smitter ekstremt lett, og hvis du blir bittelitt svett i ansiktet, renner den.
Timia Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Solkremmen til MD liker ikke jeg heller. Den er vanskelig å smøre ut og renner av nesten ingen ting. Ser ikke pent ut.
Quirky Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 Og nå når jeg akkurat hadde kjøpt den... Men den inneholder iallefall ingen kjemiske filtre og mineraloljer?
Gjest Deception Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Hvorfor spør du, hvis du ikke er interessert i svarene?
Quirky Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2007 Hvorfor spør du, hvis du ikke er interessert i svarene? ← Fordi jeg ikke greier å vente, og har hudpleiesalong i underetasjen, Dessuten spurte jeg først og fremst om ID foundation er nok nå i vårsolen.
babybird Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Jeg liker solkremen (spf 30), har ingen problemer med å smøre den ut eller at den renner. Brukte den under ID da jeg var i India, der var det varmt(!!) og det gikk helt fint. Du bruker MD formulations rens/facial lotion siden du må ha solfaktor? Jeg bruker bare ID nå om vinteren, kommer sikkert til å fortsette med det frem til sommeren med mindre jeg vet jeg skal ut og sitte i sola. Da smører jeg heller, og eventuelt dropper glycare lotion den dagen Hudpleieren min har også sagt at det er greit å droppe solkrem og heller bruke en foundation med faktor på disse tider, så da får jeg stole på det.
Quirky Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2007 Jeg liker solkremen (spf 30), har ingen problemer med å smøre den ut eller at den renner. Brukte den under ID da jeg var i India, der var det varmt(!!) og det gikk helt fint. Du bruker MD formulations rens/facial lotion siden du må ha solfaktor? Jeg bruker bare ID nå om vinteren, kommer sikkert til å fortsette med det frem til sommeren med mindre jeg vet jeg skal ut og sitte i sola. Da smører jeg heller, og eventuelt dropper glycare lotion den dagen Hudpleieren min har også sagt at det er greit å droppe solkrem og heller bruke en foundation med faktor på disse tider, så da får jeg stole på det. ← Jeg stoler på hudpleieren din jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå