Gjest Sexturist? Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 En venn av meg har i flere år snakket om en skikkelig tøyse-tur til Thailand: Damer, øl og so, og flere damer etc. Nå har han endelig fastsatt dato for tur, og vil ha meg med(!) Jeg vet omtrent hvordan det kommer til å gå. Det blir svært mye alkohol, god mat, og antakelig samvær og sex med opp til flere innfødte damer i løpet av 14 dager. Dette er damer over 18 som selv har valgt å bruke tiden sammen med turister, og så motta "taxipenger" neste dag. Er jo veldig fristet til å dra, men vet jo at mange kvinner i Norge tror at selskapsdamene er under slavekontrakter på bordeller der nede, og ikke frivillige selvstendige næringsdrivende som har valgt bort slitsomt jordbruksarbeid (med dårlig lønn) til fordel for lett selskapsliv og sex med turister. Er det galt av meg å ta 14 dager med sol, fest og sikker sex? Jeg er en rimelig velskapt dannet mann i omkring 40, ganske A4. Er ikke lenger gift, og har ikke fast forhold å ta hensyn til.
Gjest c'mon Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 pul, pul, så pikken detter av ! men ikke innbill deg om at disse jentene gjør det frivillig og har det ok der de ligger med rompa til værs for deg og kompisen din. og ja, de EIES av en eller annen hallik. ikke vær så fordømt naiv og selvbedragersk nå. en annen ting; du bør bør forsikre deg om at denne sex-turen ikke lekker ut til andre hjemme, dersom du forstatt ønsker deg en vestlig kvinne senere. kos deg !
evilla Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Personlig syns jeg det er galt. Jeg kunne ikke har gjort noe sånt. Men det er opp til hver enkelt. Jeg har ingen rett til å fortelle deg hva du skal gjøre. Alle har lov til å gjøre som de vil.
Spiralis Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Reis gjerne og rølp så mye du vil, men ikke kjøp kvinner. Du bør ha så mye respekt for deg selv og kvinner at du ikke nedlater deg til slikt.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Men det er opp til hver enkelt. Jeg har ingen rett til å fortelle deg hva du skal gjøre. Alle har lov til å gjøre som de vil. ← nettopp! alle har lov å gjøre hva de vil, unntatt horene i thailand, som oftest ikke har noe valg du har kjøpekraft og de har varen. du etterspør og de har tilbud. passer som hånd i f...e, dette!
Gjest Tweek Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Reis gjerne og rølp så mye du vil, men ikke kjøp kvinner. Du bør ha så mye respekt for deg selv og kvinner at du ikke nedlater deg til slikt. ← Enig. Jeg ser ikke galt i turen din, men hvis du skal ha sex vil jeg råde deg å finne kvinner du ikke betaler for å ha sex med deg.
Gjest Sexturist? Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 pul, pul, så pikken detter av ! men ikke innbill deg om at disse jentene gjør det frivillig og har det ok der de ligger med rompa til værs for deg og kompisen din. og ja, de EIES av en eller annen hallik. ikke vær så fordømt naiv og selvbedragersk nå. ← Nei de eies faktisk ikke av en Hallik. Jeg ble nysgjerrig på emnet og undersøkte det grundig. Det er primært "late" jenter som trekkes til turiststedene. Valget de har hjemme på landsbygda er å jobbe 12-timers slitsomme dager i risåkeren til lav lønn. Noen velger da å bli "kort-tids kjærester" med vestlige turister for et diskret honorar morgenen etter. De ser ikke på seg selv som prostituerte. Sex er for dem primært en normal kroppsfunksjon, og ikke belagt med de tabuene vi i den vestlige verden er vant med. Karrieren kan vare alt fra noen måneder til flere år, men mange vender så tilbake til hjembygda og bygger hus for pengene de har tjent, og lever et godt liv videre. Hvis du har annen informasjon som sier at dette ikke er riktig, så er det fint om du peker meg i riktig retning.
Trønderpia Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Nei de eies faktisk ikke av en Hallik. Jeg ble nysgjerrig på emnet og undersøkte det grundig. Det er primært "late" jenter som trekkes til turiststedene. Valget de har hjemme på landsbygda er å jobbe 12-timers slitsomme dager i risåkeren til lav lønn. Noen velger da å bli "kort-tids kjærester" med vestlige turister for et diskret honorar morgenen etter. De ser ikke på seg selv som prostituerte. Sex er for dem primært en normal kroppsfunksjon, og ikke belagt med de tabuene vi i den vestlige verden er vant med. Karrieren kan vare alt fra noen måneder til flere år, men mange vender så tilbake til hjembygda og bygger hus for pengene de har tjent, og lever et godt liv videre. Hvis du har annen informasjon som sier at dette ikke er riktig, så er det fint om du peker meg i riktig retning. ← For mange av disse jentene er dette frivillig business ja, men du må huske at de ikke har så mange valg, og at de er prostituerte. De lever av å selge kroppen sin. Og det må da være skrekkelig avtennende å måtte betale noen for å ha lyst på deg? Reis ivei, kos deg og ha så mye sex du vil, men synk ikke ned på det nivået å betale for det. Samme rådet ville jeg gitt en venninne på Spaniatur også. HUSK KONDOMER
Gjest c'mon Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Nei de eies faktisk ikke av en Hallik. Jeg ble nysgjerrig på emnet og undersøkte det grundig. Det er primært "late" jenter som trekkes til turiststedene. Valget de har hjemme på landsbygda er å jobbe 12-timers slitsomme dager i risåkeren til lav lønn. Noen velger da å bli "kort-tids kjærester" med vestlige turister for et diskret honorar morgenen etter. De ser ikke på seg selv som prostituerte. Sex er for dem primært en normal kroppsfunksjon, og ikke belagt med de tabuene vi i den vestlige verden er vant med. Karrieren kan vare alt fra noen måneder til flere år, men mange vender så tilbake til hjembygda og bygger hus for pengene de har tjent, og lever et godt liv videre. Hvis du har annen informasjon som sier at dette ikke er riktig, så er det fint om du peker meg i riktig retning. ← proseduren er stort sett slikt: unge, fattige jenter fra landsbygda enten sendes bort av sine foreldre, eller selv lokkes/trekkes ut til byene. de er lutfattige når de ankommer byen, og må da låne penger av hallikene/mammaene for å kjøpe seg klær, smykke, mobiler, transportmidler osv. i det hele tatt utstyr for å i det hele tatt komme i gang. alt til en rente som er skapt for å binde jentene til kontrakten. deretter så må det jo opprettes kontakter/kontrakter overfor mellommenn, hotelleiere, beskyttere osv. for å si det slikt: hvem som helst kan ikke stå hvor som helst og selger sex til hvem som helst. dette er et intrikat nettverk, med mange involverte og stråmenn. men etterhvert som de er oppbrukte (du har jo forskjellige priser på jentene, alt ut fra "kvalitetsgrad"), så slippes de fra kontraktene, med mindre de ikke har tatt selvmord eller er blitt narkomaner før den tid, noe som ikke for sjeldene er tilfelle. narkotika er også et virkemiddel for å gjøre jentene avhengig av høy inntekt. "Det er primært "late" jenter som trekkes til turiststedene. Valget de har hjemme på landsbygda er å jobbe 12-timers slitsomme dager i risåkeren til lav lønn." selvsagt er dette en mer "svelgbar" versjon, slik at du med lettere samvittighet kan pule løs på disse jentene. "Sex er for dem primært en normal kroppsfunksjon, og ikke belagt med de tabuene vi i den vestlige verden er vant med." da kjenner du østlig moral dårlig. sex er et større tabuområde enn i vesten, er såvisst ingen "normal kroppfunksjon"! du snakker her som om jentene i østen er mer (sexuaelt)frigjorte enn sine søstre i vesten. tulllball! foruten den konservative og rigide kulturen, så vi har å gjøre med et u-land, der folkeopplysning og utdannelsesnivå er lavt. de fleste jentene visste knapt hvordan en penis så ut før de debuterte. som sagt, bare dra og kos deg. men vit hva du går til. jeg forakter folk som later som de ikke visste noen ting og ble lurt av disse jentene. herregud, man lever tross alt i et land med høyt nivå utdannelsesmessig. man har tilgang til alt mulig informasjon. kan kan få vite det mann vill! eller velger skylappen, siden det ofte er mer komfortabelt.
Gjest Elfrida Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Nei de eies faktisk ikke av en Hallik.Men de kontrolleres nøye av halliken/bareieren/whatever og har ikke på langt nær full frihet. Jeg ble nysgjerrig på emnet og undersøkte det grundig. Det er primært "late" jenter som trekkes til turiststedene. Valget de har hjemme på landsbygda er å jobbe 12-timers slitsomme dager i risåkeren til lav lønn.Kan du gi oss noen linker til det du har lest om dette? Det er sant at de fleste kommer fra landsbygda, hovedsaklig i nord-Thailand, men jeg tror ikke latskap spiller en særlig stor rolle. Sex er for dem primært en normal kroppsfunksjon, og ikke belagt med de tabuene vi i den vestlige verden er vant med.Dette hevder du om et land der de fleste syns at en dame i bikini er skandaløst og jenter får dårlig rykte for ingenting. Thailand er et mannsdominert samfunn hvor kvinnen er undertrykt, og de har lang historie med prostitusjon. Kvinner kan ikke 'pule rundt' uten konsekvenser, menn kan gå til prostituerte så mye de gidder. Hvis du har annen informasjon som sier at dette ikke er riktig, så er det fint om du peker meg i riktig retning.← Hvis de ikke har fått HIV og faktisk har lagt unna penger (de fleste sender penger til familien fortløpende) så kan jo det hende, hvis familien aksepterer dem.
Samantha Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Kan ikkje du heller nyte fest, øl og sikker sex med turistdamer som ikkje har sex med deg for å tene pengar til salt på maten, men fordi dei har lyst til det sjølve?
Gjest Sexturist? Skrevet 13. mars 2007 #13 Skrevet 13. mars 2007 Her er noen som er svært bestemte om ting de kùn kjenner til "VG-versjonen" av om forholdene i Thailand. Det vil ta for mye tid å skrive en lengre utredning om dette, og det vil antakelig ikke gjør noen forskjell for de som allerede har gjort seg opp en mening. Hvis dette er gjengs oppfatning hos mange kvinner, så ser jeg at det vil bli lite populært hvis naboer og venner hører at jeg har vært på fylletur med ny 20-årig sexakrobat annenhver dag Kanskje jeg heller drar til Gran Canari når høsten kommer, hehe.
Gjest Elfrida Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 Mange av oss har vært i Thailand, selv har jeg en venninne som er Thai, så det er ikke sikkert at vi bare kjenner forholdene gjennom VG alle sammen, mange har nok vært der og sett tilstandene med egne øyne.
Gjest =tentacle= Skrevet 13. mars 2007 #15 Skrevet 13. mars 2007 Jeg ville ikke hatt deg etterpå, ikke som venn heller.
Gjest Sexturist? Skrevet 13. mars 2007 #16 Skrevet 13. mars 2007 Mange av oss har vært i Thailand, selv har jeg en venninne som er Thai, så det er ikke sikkert at vi bare kjenner forholdene gjennom VG alle sammen, mange har nok vært der og sett tilstandene med egne øyne. ← Vel, min ekskone har bodd sammen med meg i mange år, men allikevel synes hun at jeg er en arrogant drittsekk. Så det går an å ta feil selv om du har opplevd noe på nært hold.
Gjest Elfrida Skrevet 13. mars 2007 #17 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Så det går an å ta feil selv om du har opplevd noe på nært hold.←Jeg tror ikke at jeg sitter med den fulle sannheten, men det ser det ut til at du gjør. Ville du hatt en dame som pleide å dra på lignende turer til Jamaica f.eks? Endret 13. mars 2007 av Elfrida
Gjest lille raring Skrevet 13. mars 2007 #18 Skrevet 13. mars 2007 Jeg ble nysgjerrig på emnet og undersøkte det grundig. Det er primært "late" jenter som trekkes til turiststedene. Valget de har hjemme på landsbygda er å jobbe 12-timers slitsomme dager i risåkeren til lav lønn. ← Det er nok nettopp derfor noen trekkes mot prostitusjon; De har ikke særlig ok arbeidsforhold hjemme heller. 12 timers arbeidsdag med ekstrem varme og nesten ingen penger igjen for strevet. Temmelig grusomt det også. Så derfor velger de kanskje prostitusjon for å prøve å få karret til seg litt mer penger. Men er jo langt ifra ikke fordi de faktisk synes det er ok, men fordi den andre valgmuligheten de har er temmelig elendig den også. Er ikke så lett å velge mellom dritt og dritt. De ville jo mye heller ønsket seg utdanning og bedre råd, slik at de kunne fått normale jobber. Men ender opp med å sitte i åkeren dagen lang, eller sprike med beina i et klamt rom. Nei, spar pengene du planla og bruke på sex og gi et bidrag til jentene isteden, og ikke krev sex i retur.
Gjest Gjest_Bridget J_* Skrevet 13. mars 2007 #19 Skrevet 13. mars 2007 Jaså, så du har lest om det. Hvem er det som skriver om dette, da? Er det folk som har opplevd det på nært hold (som du sier, man kan oppleve ting på nært hold, men fremdeles ikke kjenne historien) eller er det jentene selv som har skrevet det kanskje?
Snasen Skrevet 13. mars 2007 #20 Skrevet 13. mars 2007 Først og fremst; Jeg tror dette innlegget er piss. Ingen med vettet i behold har lyst til dette. Thaihoredebatten er forresten også veldig lett å fyre opp til en giga-debatt. Gratulerer. Så til svaret jeg fortsatt velger å gi: Galt og galt. Hvordan skal du forklare dette for en evt. fremtidig dame/kone eller whatever? For en del ville ha reagert på det Jeg hadde forlanget papirer på at du var frisk, men hadde nok ikke involvert meg med en fyr som skulle på horetur til thailand uansett. Jeg hadde blitt Typisk dere despo menn i 40-åra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå