Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med bio drain sin rensekur?

Eller tonidren...

Jeg trenger kraftig en god rensekur.Mye som skal ut for a si det sann.....

*sommeren er like rundt hjornet *

:danse:

:briller2:

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Er ikke denne postet i feil forum?

Hva mener du med "mye som skal ut"? Har du forstoppelse? En slik kur gjør ikke noe annet enn å rense tarmen.

Skrevet

ops,feil forum.Sorry.

Ingen forstoppelse nei.Men godt for kroppen med en faste kur.Sunt & godt.

Kanksje du skulle prove....

Gjest Deception
Skrevet

Jeg tror jeg vet nok om hva som er sunt for kroppen, for å si det sånn. I hvertfall nok til å ikke hoppe på alle produkter som hypes opp i markedet. Kroppen er dessuten skapt for å være selvregulerende, og en slik kur kan forstyrre den følsomme bakteriebalansen i tarmsystemet.

Fastekurer kan kanskje føles godt, rent psykisk. Men jeg tviler på at det fysisk sett er bra for kroppen å plutselig ikke bli tilført de næringsstoffene den trenger for å holde maskineriet i gang. Blant annet trenger hjernen tilførsel av glukose for å fungere.

Skrevet
Jeg tror jeg vet nok om hva som er sunt for kroppen, for å si det sånn. I hvertfall nok til å ikke hoppe på alle produkter som hypes opp i markedet. Kroppen er dessuten skapt for å være selvregulerende, og en slik kur kan forstyrre den følsomme bakteriebalansen i tarmsystemet.

Fastekurer kan kanskje føles godt, rent psykisk. Men jeg tviler på at det fysisk sett er bra for kroppen å plutselig ikke bli tilført de næringsstoffene den trenger for å holde maskineriet i gang. Blant annet trenger hjernen tilførsel av glukose for å fungere.

Du trenger da ikke a spille sa smart vel..... :klappe:

Jeg oxo hva som er sunt og ikke sunt for kroppen.

Det er mye myter om hva som er godt fysisk og psykisk sett.

Blant annet trenger hjernen tilførsel av glukose for å fungere...veldig smart sakt.... :ler:

Skrevet

Jeg tror nok de aller fleste vet at man ikke bør leve som på en kur. Og selv om kuren "bare" renser tarmene, så er ikke det "bare"- for det har en stor virkning på mye i kroppen. Jeg har testet ulike rensekurer, men har ingen spesielle å anbefale. De hadde en viss effekt, men dessverre mange leie bivirkninger(diare, kvalme osv). Men BioDrain var den beste(tok den koretste kuren).

Jeg synes selv det er irriterende med folk som ikke svarer på trådstarters spørsmål, men hvis jeg får lov til å komme med et annet tips enn rensekur: Boken REN tar for seg mange gode livsstilstips til hvordan man kan holde kroppen ren - altså mer forebygging. Det er jo det beste!

:)

Skrevet

Det er vel ingen eksperter som har uttalt at rensekurer er nødvendig for kroppen.

Å spise masse frukt og grønt (og ekstra fiber) og drikke mye vann har garantert samme virkning, sannsynligvis bedre.

Å svare ærlig betyr ikke at man spiller smart.

Skrevet
Det er vel ingen eksperter som har uttalt at rensekurer er nødvendig for kroppen.

Å spise masse frukt og grønt (og ekstra fiber) og drikke mye vann har garantert samme virkning, sannsynligvis bedre.

Å svare ærlig betyr ikke at man spiller smart.

Veldig enig med deg! :)

Jeg merker godt forskjellen i perioder hvor jeg er flink med frukt, grønt, masse vann og ekstra fiber. Det er den aller beste rensekur!

Jeg kjenner det på form og energi, ser det på hud og hår og ikke minst: Magen fungerer helt topp! (noe som betyr økt velvære)

Man får faktisk glød og blir penere ;)

Gjest Blanca
Skrevet
Blant annet trenger hjernen tilførsel av glukose for å fungere...veldig smart sakt.... :ler:

Hva er det som er så morsomt med dette :klø:?

Når det gjelder rensekurer så har jeg prøvd både fasting og Tonidren, men vil ikke anbefale noen av delene. Fasting gjorde meg sløv og rar (mangel på glukose bl.a ;) ), og rensekuren ga meg ingenting.

Jeg skriver under på rådene til Quirky; masse frukt, grønt og fiber i kombinasjon med et kosthold bestående av rene og ubehandlede matvarer.

Skrevet
Noen erfaringer med bio drain sin rensekur?

Eller tonidren...

Jeg trenger kraftig en god rensekur.Mye som skal ut for a si det sann.....

*sommeren er like rundt hjornet *

:danse:

:briller2:

Hei baby :klem:

Jeg annbefaler bio drain sin rensekur.Jeg brukte denne i fjor sommer.Gikk pa diet.Og da er denne knall god som en god hjelper.Fjerner vann +++.

Det kan komme noen bivirkninger(hodepine,kvalme osv)

Jeg trente normalt(6 ganger i uken)og gikk pa denne i tillegg,spiste frukt,vegtab,grove korn produkter(som vanlig)Og suppe.

:sexy:

Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...