Spiralis Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Vil gjerne ha svar fra menn!! ... Er det virkelig slik at dere kan tenne på kvinner mer enn dobbelt så gammel som 14-16 års gamle jenter,bare for at de har flott utviklet former? Ser dere virkelig sånn på dem? Håper virkelig ikke at dette stemmer!
Spiralis Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2007 Ja vist gjør vi det. Vi kan se på en lubben og formfull 25 åring i det ene øyeblikket og bli opphisset av en flott 40 år gammel dame i det neste. Vi tenner IKKE på alt og puler IKKE alt, men det er ikke EN ting som er pent eller tiltrekkende, derfor er det mange som pirrer fantasien vår.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Er du gal???!!! Menn tenner da ikke på damer som er dobbelt så gammel som en 14 åring. Da er de jo nesten (nå spyr jeg nesten ved å skrive dette tallet )30 år! Slike oldtidslevninger er det ingen menn som tenner på Jeg ble byttet ut da jeg var 29 år og 364 dager. Da fant min mann seg en 18 åring og flyttet inn over garasjen med henne. Slikt må man regne med.
Gjest c'mon Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 betyr det at kvinner ikke kan svare i denne tråden? ei heller de som insisterer på å være "representanter" for sine menn ??? isåfall svarer jeg som mann: ja, vi begjærer ungjenter og også kvinner andre aldersgrupper. ikke nødvendigvis samme type hele tiden. kommer ofte an på den modusen vi er i og konteksten. finnes selvsagt avvikere som kun går etter bestemødre eller pre-pubertale hunnkjønn også...
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Tror uttrykket "tenne" har like mange definisjoner som "for mange", så her er det duket for kamp. Eye-candy er jo noe annet enn potensiell sexpartner... Eller har alle damer lyst å pule enhver de synes tar seg godt ut? Det er jo det samme, bare med snudde kjønnsroller? Kan ikke 40 år gamle damer synes en 18-19-åring med vaskebrett og ung stram hud er flott å hvile øynene på?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Vil gjerne ha svar fra menn!! ... ← Nå må dere kvinner klare å legge bånd på dere Men dersom du er tvekjønnet, eller veldig maskulint av deg, så håper jeg TS ser mellom fingrene på det
Spiralis Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2007 betyr det at kvinner ikke kan svare i denne tråden? ei heller de som insisterer på å være "representanter" for sine menn ??? isåfall svarer jeg som mann: ja, vi begjærer ungjenter og også kvinner andre aldersgrupper. ikke nødvendigvis samme type hele tiden. kommer ofte an på den modusen vi er i og konteksten. finnes selvsagt avvikere som kun går etter bestemødre eller pre-pubertale hunnkjønn også... ← ... om jeg hadde sagt at bare menn fikk svare så hadde dere vel ikke kunnet dy dere likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå