Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere å pynte til påske? Fredagen før Palmesøndag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lille jeg pynter til påske (duk, gule lys m/påskemansjetter + et par figurer) setter jeg fram onsdag i påskeuka. Det blir såpass sent fordi vi alltid reiser bort fredagen før og er borte halve påskeuka, eller ville jeg nok satt det fram i palmehelgen.

Skrevet

Jeg pleier å pynte i løpet av palmehelga jeg.

Skrevet

Er alltid på hytta i påska, så jeg har all påskepynten der. Pynter i fredag i palmehelga. Liker egentlig ikke knallgult, så skulle jeg vært hjemme tror jeg ikke det hadde blitt pynta noenting. På hytta passer det bedre med påskeduker og kyllinger av en eller annen grunn.

Skrevet

Er også på hytta i påsken. Skal pynte onsdagen i påskeuka(når vi kommer dit). Da drar jeg fram alt det gamle, koselige jeg har liggende i ei eske, pluss litt nytt som jeg har kjøpt.....

Skrevet

Øh, påskepynten begrenser seg til et gult kjøkkenhåndkle med kyllinger på. Og det tar jeg vel frem palmehelgen. ;)

Skrevet

Pynter til palmehelga ja.

Dvs, en del år har vi reist bort etter jobb fredagen eller palmelørdag, og returnert 2. påskedag, og da har vi ikke pynta noe særlig, men i år reiser vi ikke før onsdagen, så da pynter jeg til palmehelga, så får vi kose oss litt med det før vi drar i alle fall.

Det er bare snakk om et par duker og noen få kyllinger, også setter jeg vel gule lys på bordet, tenker jeg. I hovedsak altså at jeg bytter ut en duk med en annen, og noen lys med noen andre, pluss at jeg setter frem kyllinger. Så den helst store pyntinga er det jo ikke da.

Gjest Marillia
Skrevet

Vi er alltid på hytta i påska, men pynter likevel litt hjemme. Gul duk og gule lys på kjøkkenet, samt noen påskekyllinger ungene har laget. Jeg bruker som regel å kjøpe noen gule blomster også. På hytta pynter vi veldig mye, og all pynt tar vi frem palmelørdag.

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Pynte til påske? Det var et nytt konsept for meg...

Eller teller det at jeg setter frem et fylt påskegg til mannen på bordet? Det gjør jeg påskeaften.

Skrevet

Siden vi ikke har noen hytte å dra på i påsken synes vi det er et koselig substitutt å pynte i stua og gjøre det litt kos. Er ikke fan av "too much", men var innom Mique hvor jeg fant noen dødssøte hare-figurer, + noen morsomme kyllinger fra en annen butikk. Så fant jeg også en litt mer trendy variant av små påskeegg som jeg tenke dandere til i en glasskolbe. På denne måten kommer jo påsken til å gå i ett med resten av vår nye leilighet :)

Skrevet

hvis jeg skal pynte noe til påske,blir nok det på palmesøndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...