Malou Skrevet 26. februar 2003 #41 Del Skrevet 26. februar 2003 Hørte jeg bamsebums??? Spiser egentlig ikke sjokolade på ukedagene jeg da, kun i helga, men litt virituell sjokolade, fredspipe og te kan da umulig skade på en onsdagsmorgen??? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #42 Del Skrevet 26. februar 2003 Hmmm.... Her luktet det deilig. Kommer innom en tur jeg. Deilig med litt avslapping innimellom arbeid og barnepass. :D Får håpe jeg ikke blir for avhengig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2003 #43 Del Skrevet 26. februar 2003 Stor stas! jeg tar med mitt overskuddslager av kokosboller etter sist helg, de er ikke helt ferske lenger, altså, men.. (*deler villig ut*) Jeg har sluttet å røyke sigaretter, men litt fredspipe... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. februar 2003 #44 Del Skrevet 26. februar 2003 care entrer, Å herregud for en kakklegjeng med kvinnfolk. Og alle står å putter i seg cola, sjokolade og kokusboller. Fy fan for en dobbelmoral!!!!!!!!!!!!! Her skriver de innlegg i tusenvisklassen med tips om slanking, så står de her og gir helt f**. Hmm, jeg tror jeg driter i slankingen jeg også......hallo, jeg vil ha sjokolade........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2003 #45 Del Skrevet 26. februar 2003 *gomle gomle* føles det ikke godt å være skikkelig slem, jenter *gomle gomle gomle* lenge til badedrakt sesongen, da (dessuten så er det jo "lille lørdag i dag, faktisk)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. februar 2003 #46 Del Skrevet 26. februar 2003 Det var så trivelig her i går at jeg stikker innom en liten tur i dag også jeg ..skal bli godt å spise noe snadder nå etter en lang arbeidsdag ....mmmmmm så mye godt det var her i dag da ....forsyner jeg med litt av alt jeg ....*gumle gumle ..slikker litt kokosbolle av fingrene *...deilig ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå