Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 Etter noen turbulente for- og ettermiddagstimer har nå gemyttene roet seg betraktelig. Derfor har jeg opprettet denne virtuelle Tipien hvor alle som vil er velkomne til noen stille minutter samt servering av grønn te og røyking av Fredspipe. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg kommer gjerne. Kan trenge noen rolig minutter nå. Er turbulent fortiden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Vær velkommen, forsyn deg med te så skal jeg fyre opp en rev/fredspipe. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Kunne du ikke ha opprettet et virtuelt SPA? Jeg kunne virkelig trenge en skikkelig massasje og 30 min i boblebadet ;-) Men å deise ned på bøffelskinnet, og ta et par trekk av pipa gjør vel underverker det med, for en overarbeidet Lula 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg stikker innom jeg også innimellom all programmeringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvis jeg kan få en sukett eller to i den grønne teen, kommer jeg også gjerne inn og både røyker og drikker te. Hvis jeg får *blunke blunke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. februar 2003 #7 Del Skrevet 25. februar 2003 heisann, jeg er også veldig glad i grønn te, trenger bare en liten dråpe sukker så er jeg fornøyd... Er det ledig der borte på det bøffelskinnet der borte i kroken... Tror jeg skal holde meg litt unna, for jeg har noen sine bakterier i kroppen... Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 25. februar 2003 #8 Del Skrevet 25. februar 2003 høres fint ut. Greit at jeg tar med meg en konjakk også? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 #9 Del Skrevet 25. februar 2003 Vet ikke helt hvor velkommen jeg er jeg, egentlig..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. februar 2003 #10 Del Skrevet 25. februar 2003 Sier aldri nei takk til litt rev/fredspipe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. februar 2003 #11 Del Skrevet 25. februar 2003 Vil så gjerne, men vet ikke om jeg tør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. februar 2003 #12 Del Skrevet 25. februar 2003 men jeg inhalerer ikke! to teskjeer sukker takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 25. februar 2003 #13 Del Skrevet 25. februar 2003 Kjempedeilig, Milla, med noen minutter (minst) i freden og roden. Pleier å bruke bare sitron i teen, men nå tror jeg det trengs litt sukker. Kan ta med vannpipa mi også, jeg, tror det blir mange på besøk i tipien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 25. februar 2003 #14 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg tar gjerne litt te. Tror jeg setter meg ved åpningen. Tåler egentlig ikke røyk, men litt fredspipe kan vel ikke skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. februar 2003 #15 Del Skrevet 25. februar 2003 Ja takk alle deler ! Noen som kunne tenke seg en aldri så liten stressnakkemassasje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. februar 2003 #16 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvis den grønne teen foruten å være et fredtiltak også hjelper mot bronkitt og feber, sier jeg tusen takk, Milla! *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #17 Del Skrevet 25. februar 2003 Både Midnattsol og Diva er velkomne, Milo kan godt ta med konjakk. Har noen lyst på vafler og sjokolade også? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2003 #18 Del Skrevet 25. februar 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hørte jeg sjokolade og vafler? Her kommer jeg! *tar med jordbærsyltetøy og rømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #19 Del Skrevet 25. februar 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hørte jeg sjokolade og vafler? Her kommer jeg! *tar med jordbærsyltetøy og rømme* Ta med sukker også, brunost har jeg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 #20 Del Skrevet 25. februar 2003 Da drister jeg meg inn jeg også til alle dere andre. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå