Chelsea Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 Ref. Magasinet på lørdag med henvisning til Forbrukerportalens test her Noen som faktisk har prøvd disse kremene? Siden Olay Regenerist gikk av med seieren hadde det jo vært artig å prøve de. Men var det noen øyekrem med i testen? Jeg er ikke så kjent med Olay-produktene. Hvor kjøper man de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Regenerist var en katastrofe for min hud, jeg ble rød og irritert og fikk masse småkviser. Jeg har ikke prøvd noen av de andre. Olay får du på Vita i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2007 Var innom en Vitabutikk i går og så de var helt utsolgt for denne typen. Så tydelig at noen har tenkt å prøve den iallefall. Var innom en annen forrige uke og der hadde de ikke denne typen fra Olay. Fortsatt interessert i å høre om noen har brukt den med hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 23. mars 2007 #4 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg bruker nattkremen og er veldig fornøyd med den. Men: nå har jeg ikke så mange rynker å skryte av akkurat, så kan ikke si noe om anti-rynkeeffekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå