Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i olabukser som er middels høye i livet og i tillegg ikke er smale nede? Føler jeg har lett overalt!

Kroppsfasongen gjør at dette er de buksene som sitter best på meg. Om det er in eller ikke in det kan jeg bare ikke bry meg om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker diesel liv buksene, synst de er helt passelige i livet.

Gjest Deception
Skrevet

Diesel Liv er lav i midjen, og i tillegg sitter den ikke spesielt godt inntil. Jeg liker den, men det er en bukse jeg hele tida må passe på å dra opp, eventuelt bruke belte på.

Kanskje du kunne prøve en av modellene fra Lee? Enten Cade eller Marion? Ingen av disse er smale nede, mer rette/lett bootcut. Eller 570 (rett) eller 572 (bootcut) fra Levi's.

Skrevet

Modellen Loyal fra HM er middels høy i livet, med rette bein, muligens bootcut, kan kanskje være verd å sjekke ut.

Skrevet

Noen buksene på Vivikes er ikke for lav i livet og går litt ut nede. Merket Tara har mange fine :)

Skrevet
Modellen Loyal fra HM er middels høy i livet, med rette bein, muligens bootcut, kan kanskje være verd å sjekke ut.

Ja den digger eg og, super bukse. Også har Køn&Møn fine bukser(kon-mon.dk)

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Verdens fineste jeans er 7 for all mankind. Ikke for lave, ikke for høye. Bootleg eller straight. Kjempefine farger, sorte, hvite, blå, capri.

Endret av Elastica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...