Gjest Advena Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil gjerne legge ned småhår på huet og samle håret litt. Jeg har pleid å bruke After-Party for Tigi, men er litt lei av den nå, og syntes dessuten effekten ikke holdt seg noe lenge. Er Redken Outshine bedre? Om jeg påfører om morgenen, holder det seg hele dagen? Jeg har tykt, halvkort hår med fall.
Gjest Deception Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Outshine er vel like lett som After Party, om ikke lettere. Muligens trenger du noe med mer futt i; jeg tror Sebastian har en slik krem i Laminates-serien.
Gjest Advena Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Hm, fant en krem der inne, men er litt bedre når jeg finner erfaringer om et produkt..
Gjest Deception Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 www.makeupalley.com/products Der kan du søke på de fleste produkter og lese hva andre synes om dem. Veldig hjelpsomt.
Gjest Advena Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Visst fan! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Takk.
Gjest Advena Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 (endret) Ender opp med Sebastian Laminates Crema Styler, tenker jeg. Endret 13. mars 2007 av Mystisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå