Gjest flyer Skrevet 28. april 2008 #41 Skrevet 28. april 2008 Nå ble denne fetisjen veldig søt og koselig Annema kan o bare svare her. F
Gutt17 Skrevet 28. april 2008 #42 Skrevet 28. april 2008 Til trådstarter: Blås i alle dumme komentarer du får her, men hva føler du selv? Gjør kun det du selv syns at passer deg og din syklus. Hvis min kjæreste spør meg om noe som har med hennes interesser i senga å gjøre. Så stiller jeg opp på det meste, så sant det ikke omhandler noe med hennes ex'er og gjøre. Tenk selv hva du selv føler og vil. Bare pass på at det ikke blir dratt For langt. Ellers lykke til med dette.
Lille Lea Skrevet 28. april 2008 #43 Skrevet 28. april 2008 Kjæresten min har en litt spesiell fetish, han tenner på amputerte jenter!! Nå vil han at jeg skal "leke amputert" for han, binde opp foten min mot baken og gå ute blant folk utkeldt som ben-amputert. DET her er så rart at jeg begynner å tvile på om innlegget i det hele tatt er seriøst..
Gutt17 Skrevet 28. april 2008 #44 Skrevet 28. april 2008 man kan jo lure, men har jo hørt om fethiser hvor folk liker at folk ser på dem ha sex, eller at de har sex med flasker, eller andre gjenstander. Så tviler ikke så mye alikevel.
Gjest Mann 24 Skrevet 28. april 2008 #45 Skrevet 28. april 2008 DET her er så rart at jeg begynner å tvile på om innlegget i det hele tatt er seriøst.. http://en.wikipedia.org/wiki/Amputee_fetishism
Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 #46 Skrevet 28. april 2008 Nå er det jo over et år siden ts skrev innlegget sitt, så jeg går utfra at hun og mannen har funnet ut av det nå.
Whitechick Skrevet 28. april 2008 #47 Skrevet 28. april 2008 Ja! Det er jo ikke noe problem for deg. Bare å binde opp beinet det. Men fortell han at du tenner på jenter, slik at alt han må gjøre er å binde opp tissen sin og gå rundt sånn =D
Gjest Screemy Skrevet 29. april 2008 #48 Skrevet 29. april 2008 (endret) -- Ha hørt om folk som tenner på gipsede kroppsdeler! -- Det merket jeg da jeg hadde et gipset bein i 6 uker... -- Ikke måte på noen menn som faktisk lurte på om jeg "faika" gipsen og kom med "dustespørsmål" , men jeg avslo selvsagt fordi jeg overhode ikke var interresert! -- Jeg hadde for f...vondt i det brukne benet som var gipset -- Ble vel heller lattermild av mange rare spørsmål, men dog...som sagt så er det ikke noe å le av, men..... Endret 29. april 2008 av Screemy
mamut75 Skrevet 29. april 2008 #49 Skrevet 29. april 2008 Har sett et program på tv om dette en gang , altså om folk som tenner på amputerte mennesker . I programmet så ble det fremstilt som en fetisj få mennesker har , men endel mennesker rundt om i verden tenner altså på dette .
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #50 Skrevet 3. mai 2008 Hva i alle dager er det med folk? Ikke en tjangs i helvette om jeg hadde bundet opp beinet for at tyen min blei kåt av det. Hadde ikke følt meg det minste sexy eller deilig. Eneste pirrende med dette måtte vært den følelsen i beinet når blodsirkulasjonen forsvinner. Rister oppgitt på hodet og tenker at dette er et hån til de som faktisk mangler beina. Fy fader jeg hadde klikka. Hadde følt at jeg var sammen med en syk syk mann. Ligger han liksom å fantaserer om div ulykker som kunne ført til at beinet forsvant da eller? Det må være lov å reagere neativt på noe slikt. Tenk på den sorgen og det tapet det er å miste en så viktig kroppsdel som et bein! Så blir noe kåte av det!!!? Noen synes tilogmed det er en søt fetisj ser jeg. utrolig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå