Gå til innhold

Tenner på enbente jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet
Har du egentlig lest det eg skreiv?

Det er noko heilt anna med personar som har eit amputert bein. For dei er det nødvendig å hinka rundt på eitt bein! Og den personen som blir/er glad i deg, er glad i deg for den personen du er - ikkje fordi du har eit amputert bein!

Hadde kjæresten min måtta amputera eit bein, er det klart at eg hadde vore like glad i han for det! Men hadde han bedt meg, som har to bein, om å binda opp foten min, hinka rundt, og lata som om eg hadde amputert eit bein - ja då hadde eg reagert kraftig!

Jeg hadde heller ikke latt som om jeg hadde et handicap jeg ikke har for å tilfredsstille mannen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg prøver å være så fordomsfri som jeg bare kan, og jeg må innrømme jeg ble litt inspirert av problemstillingen her. Så i går prøvde jeg i praksis å gå på ett ben og krykker, gikk faktisk nesten hele dagen slik, både hjemme og i byen, for å vite mer hva vi egentlig snakker om i denne tråden. Min konklusjon er: Hvis du førler for å gjøre dette for din kjæreste, så er det egentlig ganske coolt :) Men du må huske på å slippe ned foten en gang i blant, husk du stopper praktisk talt blodsirkulsajonen. Det er ikke meningen å skade seg heller :) Men litt gøy må jeg innrømme det var :) Flere som tar utfordringen?

Gjest Gjest
Skrevet

WOW, gjorde du virkelig det?? Nå tror jeg ikke akkurat typen min har denne fetishen, men man vet jo aldri. Hvordan i all verden gjorde du det? Hvordan fikk du holdt foten på plass der , og hvordan klarte du å skjule bulken du cvil få på baken? Skal jeg prøve på dette vil jeg ihvertfall finne et sted hvor jeg ikke kjenner noen, og sørge for ikke å bli ferska :) Rent bortsett fra det kan jeg godt tenke meg å gjøre dette, bare for å hå prøvd det liksom. Jeg som alle andre har jo "lekt doktor" som lita, så hvorfor ikke gjøre det som "litt voksen" også? Men jeg hører gjerne fra forrige innleggsforfatter om hvordan hun gjorde det. Dette blir spennende :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært ben-amputert siden jeg var fire år, og singel som bare tusan. Hvis du finner ut at denne gutten ikke er noe for deg, please send han over til meg da. Jeg har lett etter en sån gutt i nitten år jeg :)

Hilsen Annema

Gjest Gjest
Skrevet

Synes nok dette er en av de mer sære fetishene jeg har hørt om, men hvis du synes det er OK og partneren din blir ekstra tent av det, så hvorfor ikke. Det er DU som bestemmer hvor grensene går, husk det. Kan et slikt rollespill være med å piffe opp sexlivet deres, ja da ser jeg ikke noe galt i det. Du skulle bare visst hva folk driver med i de mørke soverom , da tror jeg vi alle sammen hadde fått litt bakoversveis. Synes egentlig denne varianten var litt uskyldig og søt jeg :legrine:

Gjest StockDama
Skrevet

her er en grei regbel for ts :

Gjør det du føler deg komfortabel med.

Gjør ikke det du ikke føler deg komfortabel med.

Syntes ikke fetishen var så ille jeg, og hver sin smak og alt det der.

Så lenge dere koser dere, knock yourself out.

Men, ikke gjørt noe du ikke vil gjøre, da kan det hende at den fetishen dere nå trives med blir gjort om det noe du vil mistrives med.

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo

Tjuvlånte krykkene til søstra mi i går jeg, og prøvde ut å gå slik litt, kan ikke skjønne hva som er så galt med det? Jeg syntes nesten det varf litt gøy jeg, og hvis typen min hadde tenk litt ekstra på det, så TUT OG KJØR :)

Gjest Gjest
Skrevet
La nå ikke denne tråden også bli en diskusjon om Mirabella76. Vi vet fra tidligere tråder og hennes eget utsagn at hun ikke er spesielt åpen og tolerant når det gjelder andres seksuelle preferanser, så det er bedre å la henne få si hva hun vil og overse det. Hennes meninger er ikke saken her.

Men slenge spydigheter til henne synes du tydeligvis ligger innenfor tema :klaske:

Gjest Gjest
Skrevet

Vær så snill, slutt å kaste stein på hverandre. Spørsmålet / tråden var seriøst ment, og da kan vi i det minste vise såpass respekt at vi svarer seriøst også.

Noen har gjort det, og slike innspill vil være kjærkomne, men flame-wars er det sjelden noe kreativt med.

Gjest Gjest
Skrevet

Ta en kikk på denne siden, kanskje dere finner noe som pirrer litt ekstra?

Må nesten si at jeg misunner deg typen din jeg, jeg synes slike leker er morsomme.

Dessverre er ikke typen min av de som liker slikt, så her i huset er det "wham-bam" og ferdig med det :grine:

Gjest Gjest
Skrevet
Morsom fetish. Aldri hørt om før.

Det gikk faktisk en dokumentar om dette på tv for ikke så lenge siden! Tror det var på tv Norge, så det er faktisk noen som tenner på det!

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det lørdag, og kjæresten min og jeg skal på shopping. Og jeg, har funnet fram krykkene og skal debutere på et ben i byen for han. Jeg er på en side vettskremt, på en annen side veldig spent og litt pirret. Så nå får vi se da, hvordan dette går :)

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Generelt syns jeg det er litt søtt når det er åpenbart to innlegg fra samme person, hvorav ett støttende til det andre :ironi: De fleste av oss trodde sikkert fullt og fast på uregistrert gjest nr. 2 som gikk med foten i baken hele dagen, hjemme og ute bare for å sjekke ut problemstillingen i et trådsinnlegg :forvirret:

Men hvis vi antar du faktisk ikke er en mann og at du har en reell problemstilling med kjæresten din: Amputasjonsfetish er vel ikke det mest vanlige, men absolutt noe jeg har hørt og lest om flere steder og av ulike mennesker. At du går den lille mila ekstra for å glede partneren din seksuelt syns jeg er både flott og viktig. Men å gå ut blant folk slik syns jeg er betenkelig. Hva om du treffer noen du kjenner? Hva om disse har et barn/bror/søster osv som faktisk har amputert? Hva med respekt for de som er handicapede? Jeg syns det er himmelvid forskjell på hjemme og ute. Det er ikke verdens verste ugjerning som begås om du gjør det men jeg ville iallefall stillet meg selv noen spørsmål først.

• 7 måneder senere...
Skrevet
Jeg har lett etter en sån gutt i nitten år jeg :)

Hilsen Annema

Annema, det er en sånn gutt akkurat her. Ta kontakt.

Fl

Skrevet (endret)
Annema, det er en sånn gutt akkurat her. Ta kontakt.

Fl

Det er vel litt vanskelig å ta kontakt med deg når du ikke er registrert, hun ikke er registrert, og hun skrev dette for 8 mndr siden...

Endret av Bokormen
Gjest tullfrid
Skrevet

Den fetisjen minner meg litt om H.C. Andersens eventyr om Den standhaftige tinnsoldat :)

Skrevet
Den fetisjen minner meg litt om H.C. Andersens eventyr om Den standhaftige tinnsoldat :)

Nå ble denne fetisjen veldig søt og koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...