Gå til innhold

Tenner på enbente jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min har en litt spesiell fetish, han tenner på amputerte jenter!! Nå vil han at jeg skal "leke amputert" for han, binde opp foten min mot baken og gå ute blant folk utkeldt som ben-amputert.

Har noen av dere vært borti noe sånt? Og... skal jeg si ja til det?

Jeg har prøvd hjemme, og det fungerer forsåvidt fint, jeg har med hans hjelp blitt ganske flink til å gjøre illusjonen perfekt, og jeg er ganske god på krykker etterhvert også, men.... ute blant folk? Skal jeg gjøre det, for hans skyld?

Han tenner så utrolig sterkt på dette, og sex med han etterpå er bare himmelsk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja..

Jeg hadde iallefall ikke lekt at jeg hadde amputert en fot! Er litt forskjell på det og å ta på seg regnbuefargede knestrømper liksom..

Gjest Gjest
Skrevet

Typisk Kvinneguiden, hadde vel ikke forventet noe annet. Så fort man ikke forstår/syns en fetish er rar er det bare å hyle ut teite, nedverdigende ting. OMG! HAHA! Aldri i livet!

Herregud, skjerp dere! Tenk dere til at dere sitter i en forsamling, på fest e.l. hvor fetisher blir diskutert. Tenker dere på at en rundt bordet der (kanskje en veldig god venninne av dere?) kanskje tenner på noe dere ikke vet om? Er det da lurt å hyle ut "SYKT ASS!!", uten å en gang tenke på de som sitter rundt? Korte tanker fra korte mennesker, spør du meg.

Til TS - hvis *DU* ikke har noen problemer med det, hva er vel bedre enn å glede kjæresten? Å tenne på amputerte mennesker er faktisk en ganske vanlig fetish. Om du ikke er komfortabel med dette offentlig må du bare si fra om det. Uansett syns jeg det er flott at du gjør det for kjæresten din når dere er alene.

Anbefaller deg å sjekke ut andre nettsteder, erotikknett eller noe, som omhandler sex "utenom det vanlige". Her vil du få råd og tips, og "herregud, dump han, tåpelig, sykt" folket holder seg borte.

Gjest Tweek
Skrevet

Dette minnet meg bare litt om han som tente på død brud.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, fordi jeg har så sykt stive ben og hadde funnet det å binde beinet bakover smertefullt.

...ergo, jeg ville gjort det når jeg tenker etter.

Skrevet

Morsom fetish. Aldri hørt om før.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, jeg hadde antakeligvis sagt ja.

Har som grunnregel at så lenge det ikke skader noen, og jeg ikke har noe mot det selv så går jeg med på mye merkelig som kan glede den andre.

Men hva du skal? Det er det kun du som kan si. Har du ikke noe i mot det, så kjør på, synes du det blir ubehagelig i offentligheten, så lar du det vær.

Skrevet

:overrasket:

Ein ting er iallfall 100% sikkert: Eg hadde aldri kunna vore sammen med ein mann med ein sånn fetish!

Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket:

Ein ting er iallfall 100% sikkert: Eg hadde aldri kunna vore sammen med ein mann med ein sånn fetish!

Av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke?

Skrevet
Av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke?

Fordi eg synst det høyrest ufyselig ut å tenna på personar som manglar ein kroppsdel. Eg har ingen som helst problem med at folk tenner på den dei er glade i, sjølv om han/ho manglar ein kroppsdel. For då er det jo slik at dei tenner på personen fordi dei er glad i han/henne, til tross for funksjonshemminga.

Men når nokon generelt tenner på personar som manglar ein kroppsdel, framfor personar med alle kroppsdelane intakt - synst eg nesten det blir litt groteskt!

Skrevet

Skal litt til for å slippe gjennom nåløyet ditt Mirabella, ikke rart du må fire på kravene.

Gjest Gjest
Skrevet
Kjæresten min har en litt spesiell fetish, han tenner på amputerte jenter!! Nå vil han at jeg skal "leke amputert" for han, binde opp foten min mot baken og gå ute blant folk utkeldt som ben-amputert.

Har noen av dere vært borti noe sånt? Og... skal jeg si ja til det?

Jeg har prøvd hjemme, og det fungerer forsåvidt fint, jeg har med hans hjelp blitt ganske flink til å gjøre illusjonen perfekt, og jeg er ganske god på krykker etterhvert også, men.... ute blant folk? Skal jeg gjøre det, for hans skyld?

Han tenner så utrolig sterkt på dette, og sex med han etterpå er bare himmelsk....

Pass på at han ikke får hendene fatt i denne filmen. Da tror jeg i såfall du er ille ute...

:sprettoy:

Gjest Gjest
Skrevet

Mirabella, jeg har bare ett ben jeg, det ble amputert for et halvår siden etter ei motorsykkelulykke. Er jeg en tulling i dine øyne da, siden jeg daglig fortstatt hinker rundt på krykker????

Skjerp dere folkens!!

Det kan være en tanke å av og til tie stille og kanskje risikere å bli tatt for en idiot, når alternativet er å si noe hele tiden og fjerne enhver tvil !!!

Marianne

Skrevet
Mirabella, jeg har bare ett ben jeg, det ble amputert for et halvår siden etter ei motorsykkelulykke. Er jeg en tulling i dine øyne da, siden jeg daglig fortstatt hinker rundt på krykker????

Skjerp dere folkens!!

Jeg tror nok Mirabella mente at hun ikke vil hinke rundt på ett ben som en tulling, fordi hun faktisk har to friske ben! Hun mener nok ikke at de som faktisk bare har ett ben som følge av ulykker etc, er tullinger fordi de må hinke rundt på ett bein/gå på krykker. Les før dere fyrer dere opp, da.

Skrevet

Syns det er kjempe bra at kjæresten din har turt å fortelle om fetisjen sin jeg... Tyder bare på at dere har et veldig godt forhold. Har hørt om denne fetisjen før, tror den er ganske vanlig faktisk. Og det er jo ikke noe han kan noe for. Det er jo bra at du gidder å "være med på leken" også. Tror det er mange som tyr til utroskap nettopp fordi de ikke tør å fortelle kjæresten hva de egentlig har lyst til eller tenner på. Det eneste riktige er å møte slike ting med forståelse... (hvis fyren er ok ellers da)... Det er jo lett for meg å skrive dette, men vet ikke akkurat hvordan jeg hadde reagert selv i en tilsvarende situasjon..... Syns du er forståelsesfull og tolerant jeg, og det er bra.

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi eg synst det høyrest ufyselig ut å tenna på personar som manglar ein kroppsdel. Eg har ingen som helst problem med at folk tenner på den dei er glade i, sjølv om han/ho manglar ein kroppsdel. For då er det jo slik at dei tenner på personen fordi dei er glad i han/henne, til tross for funksjonshemminga.

Men når nokon generelt tenner på personar som manglar ein kroppsdel, framfor personar med alle kroppsdelane intakt - synst eg nesten det blir litt groteskt!

En person her ber om råd, og du tillater der til å drite ut både henne og kjæresten hennes på denne måten?!

Du gjør meg kvalm!

Skrevet
En person her ber om råd, og du tillater der til å drite ut både henne og kjæresten hennes på denne måten?!

Du gjør meg kvalm!

La nå ikke denne tråden også bli en diskusjon om Mirabella76. Vi vet fra tidligere tråder og hennes eget utsagn at hun ikke er spesielt åpen og tolerant når det gjelder andres seksuelle preferanser, så det er bedre å la henne få si hva hun vil og overse det. Hennes meninger er ikke saken her.

Til TS: Det er helt opp til deg om du ønsker å gjøre dette eller ikke. Dette er en sak mellom deg og partneren din, ikke hva andre måtte mene - hverken de på gaten eller her inne på forumet. Lykke til. :)

Skrevet (endret)

Skjerp dere folkens!!

Det kan være en tanke å av og til tie stille og kanskje risikere å bli tatt for en idiot, når alternativet er å si noe hele tiden og fjerne enhver tvil !!!

Marianne

Har du egentlig lest det eg skreiv?

Det er noko heilt anna med personar som har eit amputert bein. For dei er det nødvendig å hinka rundt på eitt bein! Og den personen som blir/er glad i deg, er glad i deg for den personen du er - ikkje fordi du har eit amputert bein!

Hadde kjæresten min måtta amputera eit bein, er det klart at eg hadde vore like glad i han for det! Men hadde han bedt meg, som har to bein, om å binda opp foten min, hinka rundt, og lata som om eg hadde amputert eit bein - ja då hadde eg reagert kraftig!

Endret av Mirabella76
Skrevet
Jeg tror nok Mirabella mente at hun ikke vil hinke rundt på ett ben som en tulling, fordi hun faktisk har to friske ben! Hun mener nok ikke at de som faktisk bare har ett ben som følge av ulykker etc, er tullinger fordi de må hinke rundt på ett bein/gå på krykker. Les før dere fyrer dere opp, da.

Ja, nettopp. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...