Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Vi kan kose og ta på hverandre lenge, men med en gang han er inne i meg kommer han. Det lengste samleiet vi har hatt er kanskje så kort som 10 sekunder. Jeg har aldri opplevd dette før, og vil gjerne at han skal holde lenger. Det vil ha også, og det er tydelig at det er frustrerende og flaut for han. Vi har ikke vært sammen så lenge, så jeg er usikker på hva jeg skal si og gjøre, både for at han skal holde lenger, og for at det ikke skal være en ubehagelig og flau situasjon for han. Vil veldig gjerne ha forslag til hvordan jeg kan snakke med han om det og ting jeg/vi kan gjøre for at han skal holde lenger.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har dessverre ikke noe svar på det, men å ha sex igjen noen minutter etter på (når/hvis han får den opp igjen) burde få treighet på sakene
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 I blant lurer jeg på om ikke folk kan tenke sjøl?? Kan han ikke runke først da, eller du runker/suger han til det går, så kan dere pule når han er klar igjen? Da garanterter jeg at han holder lengre!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Så heldig du er som har en mann som kommer.Er det ikke bare å ha sex flere ganger da?Jeg har en mann som aldri kommer!Og det er frustrerende det!
Simpleminded Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Øvelse gjør mester! Dersom han ikke har så mye erfaring fra før av, eller kanskje han tenner så utrolig på deg så burde du bare ta det som ett kompliment. Det vil nok bedre seg etterhvert skal du se
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Øve, øve, øve Men han må seff være litt obs på det som skjer, så han kan roe ned tempoet når han kjenner at det kiler Et annet alternativ er å få seg en utblåsning på egenhånd, eller med hjelp fra deg, litt tidligere.
Cognizance Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Dette er en ganske vanlig problemstilling: http://www.google.no/search?q=%22for+tidli...lient=firefox-a
Gjest Enkelt Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Han kan endre runkerutinene sine. - Hvis han har vært single lenge og vant med å komme etter et par minutter, så må han endre trene seg opp til å holde på lenger. Hvis han er vant med å tenke på seg selv og ta seg en kjapp en så er det ikke så rart at han kommer fort når han har sex med deg. - Sett ned tempo. I starten spesielt, etter hvert som dere skrider frem så kan han øke tempo dess bedre kontroll han får. - Få han til å tenke på noe usexy. Dette er et tips jeg ikke vil ambefale, det funker, men kan ødelegge stemingen.
gollerot Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Kan du ikke fåreslå en penisring da? da er han iallefall stiv lenger.. ellers så kann hann trekke seg ut med det samme hann kjenner at hann kommer, så kan dere kose litt hann kann slikke dej e.l slik at du fortsetter å bli enda mer kåt så prøver dere igjen og igjen til dere kommer sammen. det er mye bedre for han også når hann må vente litt... det er mitt forslag! men husk: penisringen kan ikke sitte på i timesvis! følg bruksanvisningen!
Gjest Gjest_TES_* Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 En liten blowjob først davel Så kan han jo ligge lenge og kose med deg til han er klar igjen!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Dette er en ganske vanlig problemstilling: http://www.google.no/search?q=%22for+tidli...lient=firefox-a ← Skjønner ikke problemet, kan holde på i det uendelige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå