Bimbo Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg er 20 og har bare hatt sex med typen min, men vi har vært sammen i fire år... Hvorfor mener venninner og tydeligvis alle rundt meg at de, som har hatt 15-20 ONS og ingen faste forhold, at de er mer erfarne enn meg. Er antall = erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Nei, antall er ikke erfaring. Erfaring er hvor mye man har hatt sex ikke med hvor mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei Bimbo At venninnene dine mener at de har mere erfaring enn deg bunner nok i misundelse. Kanskje de har tatt i flere p**** enn deg, men du har helt sikkert fått flere meter enn dem. Tenk på det, du og kos deg med kjæresten. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Erfaring = hvor mye sex man har hatt. Likegyldig om det er med samme person, eller flere forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Her kommer regelen om "kvalitet fremfor kvantitet" virkelig til sin rett. Forøvrig trenger du jo ikke å ha særlig erfaring med fast partner heller, om du har ligget i 10 år, stille som en mus (døh..). Også kan du jo ha hatt det svært så spennende som single. Men det er det igrunnen bare du som vet, og ikke venninnene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 26. februar 2003 #6 Del Skrevet 26. februar 2003 Beklager at jeg sporer av tråden en smule........ men jeg kan ikke med min beste fatteevne begripe hvordan noen frivillig kan kalle seg for BIMBO?!?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg er blond og slank og mange menn tror derfor jeg er fryktelig dum. Dette synes jeg er fryktelig morsomt, for de kommer med de dummeste fremstøt og kommentarer Så jeg liker godt å late som jeg er litt bimbo av og til. Små gleder i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 26. februar 2003 #8 Del Skrevet 26. februar 2003 Litt selvironi er alltid morsomt. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg er blond og slank og mange menn tror derfor at jeg er fryktelig dum. Det er veldig morsomt å se dem komme med sine hysteriske fremstøt og rareste sjekkereplikker. Liker å late som jeg er litt bimbo av og til jeg... Jaja små gleder her i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 26. februar 2003 Oj, skulle bare legge den inn en gang..... Men men, jeg er jo blond:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. februar 2003 #11 Del Skrevet 26. februar 2003 Erfaring er ikke hvor mange gutter man har hatt. Erfaring er ikke hvor mange ganger man har hatt sex. Erfaring er i hvilke grad man forstår hva sex virkelig dreier seg om, og hva det ikke dreier seg om. Denne forståelsen enten bare er der, eller den kommer etter et visst antall år, et visst antall elskere eller et visst antall ganger man har hatt sex. Det er min mening. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 27. februar 2003 #12 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg er blond og slank og mange menn tror derfor jeg er fryktelig dum. Dette synes jeg er fryktelig morsomt' date=' for de kommer med de dummeste fremstøt og kommentarer Så jeg liker godt å late som jeg er litt bimbo av og til. Små gleder i livet [/quote'] eh...... TROR du er fryktelig dum????? Jaja, lykke til med Bimbo tilværelsen............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2003 #13 Del Skrevet 27. februar 2003 Ikke bry deg om hva andre tillegger seg av erfaring. Det viktige er at du syns du har det bra i forholdet, og at du kan stå for det du mener! Erfaring kan være så mangt. Du har i allefall erfaring med typen din, og jeg regner med at det betyr mer for deg enn dine venninners erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. februar 2003 #14 Del Skrevet 27. februar 2003 Bra innlegg, Nelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. februar 2003 #15 Del Skrevet 27. februar 2003 Hmmmm........ Selv så mener jeg at man får bedre erfaring med flere sex-partnere! Alle er jo ikke like i køya,og man plukker litt opp under veis.... Men det var min mening da. Selv ville jeg foretrukket en mann som har ligget med 100 damer,fremfor en som har ligget med 1...! Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #16 Del Skrevet 28. februar 2003 Selv ville jeg foretrukket en mann som har ligget med 100 damer,fremfor en som har ligget med 1...! Ismen D er litt greit å at de vet hva de driver med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 1. mars 2003 #17 Del Skrevet 1. mars 2003 Beklager at jeg sporer av tråden en smule........ men jeg kan ikke med min beste fatteevne begripe hvordan noen frivillig kan kalle seg for BIMBO?!?!?!?!? Lott@, utrolig at du ikke fatter at noen er intelligente nok til å ha selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. mars 2003 #18 Del Skrevet 1. mars 2003 DU SKJØNTE SIKKERT HVA JEG MENTE!!! :x Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2003 #19 Del Skrevet 1. mars 2003 En fyr som har pult 100 stk må d bare være noe med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2003 #20 Del Skrevet 1. mars 2003 En fyr som har pult 100 stk må d bare være noe med.... Helt klart! Han har sikker hatt bøttevis med kjønnsykdommer! Nei, heller en med få enn med mange sexpartnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå