Gjest schakra Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Les dette. Dokument 2 på Tv2 viste dokumentaren om trafikkskadde Therese som var i koma og ble avskrevet av to såkalte eksperter for å få vidre hjelp for å få et fullverdig liv hun var reddet tilbake til. Hun ble plassert på et gamlehjem 26år gammel med sin bestemor på 91 år i etasjen under. Her fikk hun ingen stimuli slik at etterhvert som tiden går stivner hun å blir spastisk. Hvis hun bare hadde fått et behandlingstilbud tidligere ville livskvaliteten hennes blitt mye bedre. I Dannmark har de et godt tilbud til trafikkskadde og mennesker i en komatilstand,der var også Therese, men måtte betale alt selv.Da hun reiste fra Dannmark var de lovet behandling på Sunaas Sykehus men den behandlingen varte kun 14dager.Jeg er så provosert av myndighetenes måte å behandle mennesker på. Jeg vil oppfordre mange til å støtte kampanjen slik at Therese kan forsatt få hjelp å slippe å betale behandlingen selv. Jeg vil oppfordre alle til å støtte denne underskriftskampanjen for at myndighetene skal skjønne at de ikke kan behandle mennesker så dårlig. Dette kan skje oss alle. Gå inn på www.underskrift.no klikk på politikk nasjonal med tekst Hjelp Therese til et fullverdig liv.
Elodi Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 :enig_anim: Helt enig! Så også programmet, og synes saken var fryktelig!
Gjest schakra Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Hei. Mange som har vært inne å titta på denne siden, men det er ikke mange som signerer. Jeg lurer på hvorfor? Er vi blitt for sløve? Har vi det for godt? Jeg bare spør. Therese var på nyhetene i kveld. Myndighetene jobber veldig tregt. Der ikke sikert at Therese får det tilbudet hun trenger for å få et fullverdig liv. Det er iallefall en ting som er helt sikkert dette er noe som kan skje oss alle. Therese var som sagt bare 26 år da hun ble plassert på et gamlehjem uten det tilbudet hun så sårt hadde trengt for å komme videre i livet sitt. Ny oppfordring. Skriv under på denne kampanjen slik at vi er mange .Da først kan vi sende dette til myndighetene. Jeg vil gjerne for de som tør å signere denne kampanjen. Ikke vent for lenge det er viktig å få det gjort fort. Therese har ikke tid til å vente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå