Gå til innhold

korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg prøvd korsett, og kommet fram til følgende konklusjon: Jeg har for små pupper! :grine:

Alle korsetter har minst b-cup, og det ser ikke ut på meg ... Så, er det noen som vet om noen butikker hvor man enten får korsett med a-cup eller korsett som har en litt eh, mindre b-cup? Synes alle b-cupene var så store- de gikk så høyt på en måte (dårlig til å forklare :sjenert: )

Er de flinkere med korsetter på brudesalonger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du vært innom She og Hoff?

Har vært innom She. Men Hoff, hvor er det ? Ble litt usikker nå ... :sjenert:

Skrevet

Ligger i Nordre gt.

Kjedebutikker har også korsett i den str vil jeg tro, men kommer an på om du skal ha et som holder inn etc? Tror ikke kjedebutikkene har like bra korsetter da.

Skrevet
Ligger i Nordre gt.

Kjedebutikker har også korsett i den str vil jeg tro, men kommer an på om du skal ha et som holder inn etc? Tror ikke kjedebutikkene har like bra korsetter da.

Ok, da har jeg vært der. De hadde hele ett korsett ... :overrasket:

Jeg trenger et som holder inne magen, ja, og helst "løfter" puppene :ler:

Skal ta turen innom kjedebutikkene en dag, ser ut som det og brudesalonger (?) er mine eneste alternativer :(

Forresten, jeg prøvde et slags korsett- men det var bare den nedre delen- ikke bh-delen. Hva heter dette, og fungerer det bra for å holde inne magen?

Skrevet

Hadde de bare et korsett?? gruer meg allerede til jeg skal ut og lete undertøy til brudekjolen jeg, sliter med å finne vanlige bh'er som passer, og når jeg sikkert skal ha noe stroppeløst som holder puppene på plass blir det sikkert ikke noe enklere. Får satse på å få strammet opp magen med trening så jeg slipper å streve med det i tillegg :sjenert:

Skrevet
Hadde de bare et korsett?? gruer meg allerede til jeg skal ut og lete undertøy til brudekjolen jeg, sliter med å finne vanlige bh'er som passer, og når jeg sikkert skal ha noe stroppeløst som holder puppene på plass blir det sikkert ikke noe enklere. Får satse på å få strammet opp magen med trening så jeg slipper å streve med det i tillegg :sjenert:

Jeg hadde stroppeløst. Str. STORT ;) Kjøpt på Evas Brud

Skrevet

Det beste er vel å tråle alle spesialforetninger for undertøy. De bruker å være villige til å bestille for deg også......

Skrevet
Jeg hadde stroppeløst. Str. STORT ;) Kjøpt på Evas Brud

:hoppe:

Problemet her er at jeg trenger stor cup, men gjerne maks 75 cm rundt, helst 70. Dårlig kombinasjon det der :sjenert:

Skrevet
:hoppe:

Problemet her er at jeg trenger stor cup, men gjerne maks 75 cm rundt, helst 70. Dårlig kombinasjon det der :sjenert:

Det er utrolig hva disse brudebutikkdamene kan fikse ;)

Skrevet

Funket det bra til å holde inn magen? Ble det ikke valk nedenfor korsettet? *funderer*

Skrevet

Min erfaring er at de var flinke på brudesalongene. Jeg fikk forresten kjøpt sånne ekstra puter til å ha inni cupene og da passet korsettet både rundt magen og på brystene :) Om du finner et korsett du liker, kan du jo prøve å få tak i slike (for eksempel i en brudesalong) så det passer overalt. Putene kan sys fast inni korsettet, så du trenger ikke være redd for at de faller ut :ler:

Skrevet
Funket det bra til å holde inn magen? Ble det ikke valk nedenfor korsettet? *funderer*

Jeg hadde ingen valker den dagen :)

Skrevet

Har du prøvd brudesalongen på Melhus? Kjøpte sko der for et par daga siden og da hadde de salg på korsett. synes jeg så a-cup oxo! tror det ligger på nettsiden til dem oxo for jeg husker itj bredden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...